Ik zou voor 3 gaan, omdat je dan dezelfde strekking houdt en ze bij de eerste elkaar aankijken en bij de tweede in de lens kijken.. maar als je voor 2 zou gaan, zou ik het ook begrijpen, omdat het iets heel anders is en ze er allebei goed op staan. MOOIE foto's!
Mijn eerste gedachte was foto 3 maar heb op 2 gestemd. Omdat ze daar net even anders zitten. 1 en 3 lijken dan weer meer op elkaar kwa zitten.
Voor erbij (dus als je er 2 naast elkaar zou hangen) zou ik absoluut voor foto 3 gaan! Maar foto 2 is ook heel mooi, dus die nam ik ook gewoon en daar zocht ik wel een ander plekje voor! (haha, heb je weinig aan he aan mijn mening ). By the way, prachtige foto's en prachtige meisjes!
hier foto 2 gestemd. juist omdat hij anders is als foto 1. maar vindt ze alle 3 erg mooi. dus als je echt niet kan kiezen,zou ik voor alle 3 gaan.
ik zeg 1, die vind ik net iets spontaner en minder geposeerd dan foto 2 & 3. Mooie meiden O verkeerd gelezen zie ik. Voor BIJ foto 1 vind ik foto 2 het leukste.
Ik zou voor foto 3 gaan, Op foto 1 kijken ze elkaar aan, en op foto 3 kijken ze in de lens! En je hebt dan het zelfde formaat!