Hoi meiden Ik vind het super dat jullie je verhaal en mening hier neer zetten dank jullie wel. Ik ben met mijn eerste naar het ziekenhuis gegaan. Maar ik wil het denk ik echt thuis proberen, met mijn zoontje ging er wel wat fout maar dat hoeft met de tweede niet zo tezijn. Dat zal wel er toevallig zijn dat deze ook in zijn vrucht water poept Nou en ik denk als ik toen gewoon thuis had gebleven dan waren mijn weeen misschen niet eens gestop Het is zo'n gedoe om naar het ziekenhuis tegaan pfff. Ja gaat het tijdens de bevalling niet goed ja dan moet ik wel Bedank meiden Liefs Manon.
Even voor de meiden die voor het ziekenhuis kiezen, ik las laatst dat onderzoek heeft aangetoont dat je in het ziekenhuis moeilijker bevalt dan thuis, vanwege het niet op je gemak voelen, het verplaatsen van te voren, je antennes die uitstaan door al die vreemden. Je wordt een ander mens tijdens een bevalling dat moet je je hierin goed realiseren je gaat meer vanuit je gevoel en instinct te werk. En als je je dan in een vreemde situatie bevind dan kan dan je bevalling bemoeilijken. Dit even om mee te nemen in je overwegingen.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen maar mijn voorkeur ging (en gaat( uit naar thuis. Om de redenen die hier boven al aangehaald worden. En omdat het thuis minder snel medisch wordt gemaakt. Bij een ziekenhuisbevalling wordt er sneller ingeknipt bijvoorbeeld Daarnaast stuurt een Vk je toch door als iets niet normaal verloopt tijdens de bevalling. Ik had koorts en werd dus doorgestuurd naar het ziekenhuis.