ik ben nu 11+1 weken en sinds vorige week enorm last van huilbuien om helemaal niets. ik stond gisteren te huilen omdat ik een pot appelmoes niet open krijg werd ik gewoon uitgelachen door me man. die vind het allemaal maar grappig maar ik niet. wie heeft hier ook last van gehad en wanneer ging het bij jullie over?
Ik kan t nog aardig onderdrukken, maar heb ook wel bij t minste of geringste een brok in mn keel. En dat begint nu al.....kan je dus niet zeggen hoe lang zou gaan duren.
jessyd, ik heb er ook last van hoor. En mijn man is precies als die van jou. Vorige week had ik teveel gedaan op één dag. Toen ik met de boodschappen thuiskwam, helemaal kapot en mijn man zag dat ik "chagrijnig" was zei hij: nou, ik ga even naar boven. Ben echt, met de tassen in mijn handen, in janken uitgebarsten en geroepen, ja, maar je moet me helpen opruimen. Toen barstte hij in lachen uit en weet het weer eens aan mijn hormonen. Het was echt uit het niets een ontzettende jankbui. Ook wel eens lekker hoor En nu kan ik er om lachen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, maar het hoort er bij. Dus ik wen er maar aan, voorlopig.
ik hoop dat het snel over gaat net weer me man kwam thuis van zijn dienst en knuffelt even met onze dochters stond ik midden in de kamer te janken en ik dan krijg ik geen knuffel komt hij naar me toe om te knuffelen toen was het opeens nee laat maar en 5 minuten later weer boos omdat ik nog geen knuffel had gehad
Hier heb ik er af en toe last van, ik moest laatst huilen omdat ik de telefoon niet kon vinden, ach ik moest achteraf ook wel om mezelf lachen!
Bij mij heeft het de vorige keer geduurt tot 40 weken en daarna nog even 2weken kraamtraandagen erachter aan dus je kan nog even vooruit als je op mij lijkt
ow dat wordt nog een hoop humor voor me man achteraf kan ik er wel om lachen maar op dat moment echt niet
Meid, ik wat afgejankt tijdens m'n eerste zwangerschap hoor! Nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger van de 2e en merk dat de hormonen alweer gaan opspelen. Gisteren ging of eergisteren zat ik serieus te blèren tijdens een aflevering van "Undercover Boss".... En ken je die reclame van het Wereld Natuur Fonds? Dan hou ik het ook niet droog hoor....en mijn man ook maar lachen....
Ja wen er maar aan! Alles wat met babytjes, of kleine zeehondjes, of moeders, of whatever te maken heeft... zet de sluizen maar open! En inderdaad soms ook gewoon zomaar... heb vorige week nog even flink gejankt omdat ik wist dat lief heel veel honger zou hebben als hij thuis zou komen, maar ik misselijk werd van alles wat ik aanraakte in de keuken en ik bang was dat ik geen eten voor m kon maken...