om leuke dingen mee te doen? K wel namelijk k wil zo graag naar een concert van de 3js maar heb gewoon niemand om mee te gaan! Mijn vriend wil voor mij mee gaan maar hij houd er eigelijk niet zo van vind het super lief van hem maar tja k ga toch denk k liever met iemand die er wel van houd! Zijn er meer mensen die dit gevoel kennen?
Ja ik ken dat gevoel maar al te goed. Weinig vrienden, of het zijn wel aardige mensen maar niet echt mensen waar ik ECHT iets mee heb. Dus dat zijn dan mensen die ik leuk vind voor een avondje eens in de 2 maanden. Verder dan me partner kom ik niet. Kan ook komen omdat ik iets anders ben en denk dat de gemiddelde vrouw/meid en dus de meeste of mijn humor of mijn soms vage gedachtegangen niet kunnen snappen dus me snel raar vinden haha ben nu wel erg filosofisief bezig he
Ik herken het ook helemaal. Mijn vrienden wonen erg ver en als ik ze eens in het jaar zie is het al veel. Dus regelmatig dingen afspreken zit er niet in. En hier in de buurt heb ik niet echt vrienden.
Ik herken het ook hoor, alleen ik heb nog wel een zusje die wel altijd mee wil gaan, maar verder idd weinig vrienden hier oo.
Ik herken het ook. Gelukkig doen mijn man en ik best veel samen, maar door de weeks is hij op de kazerne. En mijn beste vriendin heeft 2 kids dus die heeft ook niet altijd tijd. Maar gelukkig kan ik heel goed opschieten met mijn moeder. Wij doen regelmatig dingen samen
Ik herken het ook. Weinig vrienden en ik ben ook niet de makkelijkste om een vriendschap mee te onderhouden denk ik.. Ik doe ook veel met mijn zusje en met mijn moeder.
k vind het soms wel eens moeilijk hoor! K heb wel een zus maar die is 13jaar ouder dan mij dus dat werkt ook niet echt en een moeder heb k niet helaas dus baal best wel eens.
Ohja mijn zusje is 2 jaar jonger dan mij, dus dat is wel leuk ja, naar concerten gaan we meestal samen en dan met mijn vriend en haar vriend erbij, maar nu gaan we met zijn tweetjes naar marco borsato. Dat is dan wel weer gezellig, maar ja het zou idd wel leuk zijn als ik nog andere vrienden had om te gaan
ik mis vrienden ... maar is helaas niet anders me kind en vriend zijn belangrijker en me vriend mis ik elke dag als hij werken is
Over het algemeen mis ik niet echt iemand om leuke dingen mee te doen. Ik en mn vriend doen dingen samen, heb ook wat vrienden in de buurt waarmee ik soms dingen samen doe, ook verder weg, die zie ik dus minder vaak. Ligt er wel aan wat ik wil gaan ondernemen. Ik ga in November een workshop patineren volgen, moet er een eind belgië voor in rijden (1,5 uur) en daarvoor kan ik niemand vinden. Maarja, dit is ook wel een specefiek iets, is wel logisch denk ik dat niemand me wil. Patineren is trouwens een techniek om meubels een oude gebruikte of antieke look te geven.
Kijk, dat had ik nu ook altijd Tot aan mijn 15de had ik geen vrienden om deze reden. Niet dat mensen me niet aardig vonden, maar ze snapten me gewoon niet. En wat doen mensen dan, dan houden ze altijd een beetje afstand. Vanaf mijn 15de besloot ik zelf te veranderen en van mijn kant uit mensen wat meer te accepteren. Inmiddels heb ik een hele hechte prettige vriendengroep opgebouwd die vanaf het begin al dezelfde is. Die zijn allemaal even wazig als mezelf, en op die manier voel ik mij omringt door hen als een vis in het water. Dan voel ik mij eindelijk normaal Het zijn echt fijne mensen. Buitenstaanders weten niet wat ze meemaken als ze erbij zijn. Ik hoor achteraf dan altijd over hoe warm ze zich ontvangen voelden. Daar ben ik trots op. Familie heb je niet voor het uitkiezen zegt men, nou.... ik vind van wel. Veel geld heb ik niet, maar ik voel me wel rijk. Want ik heb altijd iemand om iets leuks mee te gaan doen of die me op een avondje doordeweeks spontaan komen bezoeken. En allemaal zijn ze even gek met ons kindje, ook al heeft niemand van hen al kindjes van zichzelf. Normaal is het andersom, maar sinds we een kindje hebben lijkt het erop alsof we de vrienden nog meer zien dan daarvoor. Ze komen meer voor mijn dochter als voor ons haha...
Hier is het ook t gemis van vrienden. Niet dat ik ze niet heb maar ik zie ze zo weinig. De meeste hebben geen kinderen en werken heel de week dus alleen s'avonds of in t weekend tijd, maar ja s'avonds wil ik gewoon dat Milan op tijd op bed ligt en in t weekend ben ik blij dat me vriend thuis is zodat we wat leuks gaan doen met ons gezinnetje. Hij is al zo weinig thuis omdat hij voor zich zelf werkt. Een van me vriendinnen dumpt elk weekend haar dochter bij dr moeder om te gaan stappen. Ze vraagt wel elk weekend of ik mee ga stappen maar ja ik kan t niet over me hart krijgen om Milan elk weekend ergens te brengen om te gaan stappen, daarvoor heb ik niet gekozen om mama te worden. Verder kan ik t waanzinnig goed vinden met me moeder maar ja dat is ook niet veel meer dan gezellig op visite gaan en lekker kletsen, lekker een dagje shoppen samen zit er niet in omdat ze ziek is en daar gewoon weg te zwak voor is. Dus ja soms mis ik dus echt vrienden om wat leuks te gaan doen.
ik heb een fantastisch lieve vriendin waarmee ik bijna alles wel kan doen, ze is zelfs altijd bereid op me kanjer te passen als ik iets allee of met me man wil doen, ik mis alleen me man wel eens om dingen mee te gaan doen
Dat heb ik ook! Maar mis het eigenlijk ook niet Had vroeger drie heel goede vrienden, maar de een ging bij de marine en de andere twee kregen (jaloerse ) vriendinnetjes en toen verwaterde het. Hun mis ik wel, het wordt nooit meer zo als toen. Helaas. We kunnen het wel heel goed vinden met mijn broertje en zijn vriendinnetje maar die zijn weer een stuk jonger dan wij...
ik ben zelf nooit iemand geweest met een grote vriendengroep. past gewoon niet bij me; heb liever een paar lieve mensen om me heen. ik moet me ook altijd best goed concentreren als ik in een grote groep ben anders kan ik de helft niet volgen haha. gaat te snel. echter ik heb nu mijn bandje en die meiden zijn echt goud waard voor mij. het is een soort 2e familie voor me geworden. ze zijn de vriendinnen die ik altijd gemist heb toen ik een tiener was. ze hebben precies het type flauwe humor wat ik heb, zij laten ook gewoon een boer of scheet wanneer het ze uitkomt maar zijn ook allemaal zo eerlijk en lief...het is gewoon een bepaalde chemie die je voelt. en mensen zeggen ook heel vaak dat we dat uitstralen op het podium, de LOL die we met elkaar hebben. maar ik kan ook heel serieus met ze kleppen enzo. ik miste dat echt, gewoon een paar vriendinnen. want kende voornamelijk gasten; vrienden van mijn vriend. op zich kan ik het ook heel goed vinden met mannen. heb een hele goede maat van 37 jaar; ook drummer en ken hem via internet. maar het klikt gewoon heel goed, we praten over van alles en nog wat. gewoon uitgegroeid tot een heel goed contact. en gelukkig is mijn vriend ook niet wantrouwend want die maat komt hier gewoon over de vloer. dus ik ken het gevoel van het missen van vrienden. maar gelukkig heb ik dat nu niet meer. sinds ik mijn bandje heb zit ik zo gigantisch lekker in mijn vel ! echt toffe mensen ontmoet.
Dat heb ik dus ook. Ik heb ook maar 3 goede vrienden ofzo. De meeste zie ik niet eens meer. 1 woont tever weg, in Lelystad, 1 die zie ik nooit meer, omdat ik gewoon graag bij Sasha ben en 1 die zie ik, omdat ik vaak bij hem langsga in zn winkel. En anders zou ik hem denk ik ook niet zien. Ben heel veel kennissen kwijtgeraakt omdat ik een kind heb, nou mis ik hun ook niet hoor. En die heb ik trouwens leren kennen via mn man. Wel kan ik goed opschieten met mijn moeder en doe ook vaak wat met haar, alleen wel weer het probleem dat ze in Lelystad woont. Heb ook geen vervoer, want mn man heeft de auto.
En dat met die humor, heb ik dus ook. Vooral als ik zenuwachtig ben, dan ga ik stomme grapjes maken, daar moet je even doorheen prikken
ach hier niet anders ik vind het ook wel relaxt om veel dingen met mijn moeder te doen. ik had wel meer kennissen/vrienden maar dat contact verwatert. afgestudeerd, niet meer bij elkaar op school, ze verhuizen naar een andere stad, straks een kindje. maar om heel eerlijk te zijn mis ik ze niet dus waarom zou ik mijn best doen het contact te houden? van hen uit hoor ik ook niets tot weinig. daar ben ik niet boos om, integendeel. ik denk dan gewoon blijkbaar zijn we klaar met elkaar, zo is het goed. bovendien ben ik heel graag op mezelf; vermaak me dan goed. ik heb gewoon ook de tijd nodig om ff bij te komen dus veel rust en alleen zijn. heerlijk ! en doe ontzettend veel leuke dingen met mijn vriend samen. het scheelt dat we allebei veel van muziek houden dus doen veel op gebied van muziek. concerten, festivals, bandjes kijken, ff lekker avondje bieren in de kroeg.....
Ja, heel herkenbaar ! Fijn dat je nu zo'n goede band hebt met een paar goede vrienden dan ! En dan inderdaad mensen waarbij je jezelf kan zijn. Is veel waard ! Sommige mensen hebben echt een mega club mensen en als ze een mail wegsturen dan staat er zo'n enorme lijst met adressen in dat je er duizelig van wordt Of meer dan 100 mensen als "vriend" in Hyves enzo... Ik dacht vroeger altijd dat er iets niet helemaal goed met me was ofzo... omdat ik niet zo'n enorme groep vrienden had en niet zo makkelijk contact leek te maken met anderen (en niet elke week bij het uitgaan weer nieuwe "vrienden" had gemaakt...). Tegenwoordig weet ik gelukkig dat het niet aan mij ligt, maar dat ik gewoon geen behoefte heb aan "vage kennissen" of van die "aanwaai-vrienden"... (Ken je van die mensen die je net pas kent en die al meteen om je nek hangen en hun hele levensverhaal kwijt willen en je helemaal claimen enzo... Dat vind ik een beetje eng ). Ik heb 4 hele goede vriendinnen en 1 hele goede vriend, waar ik altijd voor klaarsta en waarvan ik weet dat zij er altijd voor mij zijn als ik ze nodig heb. Dat is echt heel waardevol ! Ook mensen die echt oprecht zijn en die zichzelf zijn en je het niet meteen kwalijk nemen als je een tijdje niets laat horen omdat je daar even geen behoefte aan hebt en tijd voor jezelf nodig hebt. (Geen "elke-dag-over-de-vloer-types" gelukkig ). Fijn gevoel is dat ! Yep, vage gedachtengangen en grappen... herkenbaar Bovendien vond ik als kind autootjes en transfomers e.d. veel leuker dan babypoppen enzo... En andere meisjes wilden dan ook meestal niet met me spelen (babypoppen vond ik vreselijke enge dingen ... ). (Okay, toegegeven: ik had wèl My Little Ponies ). En mijn vader nam me altijd mee naar autoshows en sport enzo ik ben daardoor ook gek op auto's, motoren en sport... En weet erg weinig van beauty-salons, soapseries, meidenbladen enzo... Geen interesse in ook.