Wil of kan iemand mij helpen met het maken van een rijm voor sinterklaas??Ik wil graag de echo inpakken en er dan een mooie rijm bij maken.Mijn ouders hebben dit jaar wat tegenslagen gehad,zijn ook al hun spaargeld bij dsb kwijt.Ik wil ook tegen ze zeggen dat we veel van ze houden.En dat dit toch het meest kostbare bezit is!! Je mag me ook pben!!
weten ze tzt al dat je zwanger bent? of is het ook om dat te vertellen??? (ik ga vanmiddag even voor je denken dan...)
sorry, even niet over de rijm maar spaarcenten... tot 100.000 word toch vergoed door nederlandsche bank uiteindelijk? en alles daarboven... tja, dat is inderdaad klote als je meer gespaard had ! Maar, succes met je gedicht en je zwangerschap
Astu ------------------------------------------------- Lieve <namen> Sint is in ons kikkerland Ook dit jaar weer gestrand Veel cadeautjes nam hij mee Soms wel meer dan twee Zoals je weet, sint heeft een groot boek Zo raakt onze info nooit zoek En de sint, ja hij weet dat Jullie dit jaar wel wat pech hebben gehad Ondaks de tegenslagen Biedt sint wat vrolijkheid deze dagen Pak nu snel maar het cadeau uit en geniet Want voor je het weet is Sint failliet!