Ik heb de laatste dagen veel dromen omtrent zwangerschap. Net herinner me ik inene dat ik vaag iets gedroomd heb over een positieve test (maar dan een test met een kruisje terwijl ik die tests helemaal niet heb). En een paar dagen terug droomde ik dat ik allemaal aparte dieren tegenkwam en er zat ook een ooievaar tussen ofzo. Ik merk sowieso dat ik er veel mee bezig ben. Het werd minder, maar nu mijn temperatuur er wat gunstig uit ziet (heb tot nu toe nog geen cyclus gehad na stoppen met de pil) merk ik dat de hoop en het zoeken naar informatie weer veel groter wordt. Dit forum is sowieso wel verslavend, maargoed.. Herkennen jullie het?
Haha, ik heb ook ooit eens een topic hier over geopend. Ja ik herken het helemaal. Droom bijna iedere dag wel over een test of baby. Helaas heb ik tot nu toe nog geen positieve test gehad. Ik denk toch echt dat het komt omdat we er veel mee bezig zijn. Tenslotte verwerk je in je droom ook altijd wat er allemaal in je dagelijkse leven gebeurt.
HELAAS WEL! ık heb nog 2 dgn voorda ık mag testen (heb stıeken vr. al getest neg. tuurlıjk) maar heb ook van dıe dromen.: was zwanger van een jongeteje zelfs dacht ık en dan ga ık shoppen voor kınder wagen , kan nıet kıezen uıt 2 net echt dan word ık wakker denk, ben ık nou zwanger of heb ık het gedroomd? 3x raden ık denk dat we andere afleıdıng moeten zoeken. maar gaat moeıjlık mede door dezse site wat je zegt dit ıs echt verslavend en meesleurend maar ook zo gezellig en ınfo groetjes nısa
ik droom juist wel heel erg veel, maar niet specifiek over een zwangerschap. we zijn er toch mee bezig en zoiets verwerk je in je slaap.
Ik heb alleen rond de tijd dat ik ongie moet worden dan denk ik er meer aan, dromen niet. Dit forum is zeker verslavend, kijk iedere dag wel eff. Ik ben niet constant met zwanger worden bezig (zit er niet heel de dag aan te denken), jullie wel?
JA dit is zeker ontzettend verslavend hihi Ik ben er dan ook voortdurend mee bezig. Toevallig...gisteren nacht droomde ik dat er een klein baby jongen op mijn buik lag te slapen Ooit hoop ik dat het een werkelijk wordt!
Vannacht droomde ik weer! Ik ben zelf erg klein van stuk door mijn 'handicap' en ook is mijn rug wat ingezakt. Ik droomde dus dat ik hoogzwanger was en dat ik het hoofdje helemaal kon voelen en kon zien zitten onderin mijn buik. Ik kon zelfs de oortjes voelen en zei ook tegen mijn man: oooh, hij heeft gelukkig 2 oortjes! ( ) Daarna kwam het kindje er uit (heel makkelijk, mijn man hoefde alleen maar wat te trekken) en had ik een heeel schattig jongetje op mijn buik ... Ik weet in mijn droom dat ik het een 'vies' gevoel vond dat er allemaal vocht en troep mee uit kwam hih. Mocht ik zwanger worden dan zou ik niet eens natuurlijk bevallen dus wat dat betreft leuk dat ik het nu een keertje meegemaakt heb
Hallo meiden, Ik heb gisternacht ook gedroomt... Dat ik men vriend verraste met een positieve test. Toen ik later wakker werd dacht ik "Shit het was een droom" Helaas.. hopen dat de dromen nu maar uitkomen!