Ik weet niet of er al eens zo'n topic is geweest, maar ik ben er wel benieuwd naar. Dus echt alleen voor jezelf en tel voor het gemak de sjaaltjes, tassen, oorbellen en make-up er ook maar bij Ik ben de laatste maanden echt getransformeerd tot een shopaholic, m'n man kan me wel schieten In de zwangerschap heb ik niet veel gekocht, maar daarna... Oude broeken/rokjes zitten in elk geval nergens meer naar, allemaal te groot. Per maand geef ik denk ik zo'n 100 tot 150 euro uit. Je zou denken dat m'n kast uitpuilt met leuke spullen, maar niets is minder waar. Ik ben kennelijk een neus voor miskopen Ik heb twee vrij nieuwe spijkerbroeken liggen, maar die lubberen me om de kont (terwijl ze de eerste twee keer dragen perfect zaten!) en verder gaat m'n kleding pillen, wordt het vaal in de was of is de kwaliteit bagger. Momenteel leef ik dus in een spijkerrokje en skinny jeans en heb ik twee bovenstukken; een zwarte blazer en zwart vest *trekt pruillip en gaat maar weer naar haar favoriete online shop*
Om makeup hoef ik me niet druk te maken heb een webshop met makeup en kwa kleren.. weet niet echt precies maar soms als ik een leuk truitje ziet of een leuke broek dan haal ik die..lekker uit de uitverkoop en voor mn dochter haal ik ook gewoon tussendoor maar toen met de kinderbijslag haar natuurlijk wel extra veel gegeven.. 't verschilt dus want er zijn natuurlk ook weleens dagen dat je gwn nieuwe kleren nodig heb en dan shop ik erop los maar nu we een kindje hebben wel extra oppassen..zoals vorig jaar had ik nieuwe schoenen nodig en nieuwe jas..mn uggs waren 195 en mn jas 120 dat hoef ik nu niet meer te doen! Oke en t zat toen ff mee anders hadik de uggs never nooit gehaald maar wij zijn ook niet totaal 1 vn de rijkste...komen wel goed uit enz maar tis toch wel oppassen maar bij wie nou niet
emm per maand??? 50 euro max? En dat is omdat het moet van mn man lol en vaak dingen in de uitverkoop haha scheelt vaak 50 tot 75% Ik ben geen shopper, daarom loopt hij vaak door de winkels voor me en ga ik de kleedhokjes in met hetgene wat hij heeft uitgekozen. En ik geef eerlijk toe hij heeft een super smaak! En hij vindt het leuk en ik niet haha. 2 maanden geleden voor 90 euro uitgegeven, dan voel ik me schuldig haha stom he.. Ik koop liever iets voor mn man of kleine dan voor mezelf.
Per maand of per kwartaal? Ik koop bijna nooit nieuwe kleren. Liever koop ik iets voor ons zoontje, die is nog in de groei. Ik heb nog genoeg kleren in de kast hangen. Al moet ik bekennen dat ik afgelopen donderdag met mijn moeder en zusje naar de stad ben geweest. De score was een jurkje voor mij, die mijn moeder heeft betaald. Laarsjes die ik zelf betaald heb, en verder spul voor mijn zoontje: Pyjama's, snowboots en truitjes met lange mouwen.
Dat heb ik ook! Dat ik me schuldig voel, stom inderdaad. Maar mijn man kiest ook vaak dingen voor me uit als ie erbij is, en ik moet zeggen dat ie ook een heel goede smaak heeft.
Best veel, ik weet niet precies hoeveel eigenlijk. Ik hou van shoppen, het is echt een van m'n hobbies ->) Ik heb een zwak voor schoenen, ik zie altijd overal mooie schoenen. Kleding vind ik altijd wat lastiger maar vind ik ook genoeg leuks om te kopen Online shoppen vind ik ook heerlijk, lekker makkelijk
goh per maand is het niet echt... Ik haal dat vaak allemaal in 1x... dus nieuwe setjes kleding, bijpassende laarzen of enkel laarsjes... Makeup haal ik online en laat ik bezorgen... Tassen vaak op de markt... Ik denk dat ik per keer ongeveer 500 euro kwijt ben.. vaak is het elke seizoen... soms wat extra... ligt er maar net aan waar ik zin aan heb Ik ga nog wel 2x naar amsterdam voor het nieuwe jaar dus dat word zeker shoppen... een keer met mn beste vriendin een dagje en een dagje met mn zus shoppen heerlijk he geld uitgeven
Hahaha alleen maar goed toch voor ons? Dat we zulke mannen hebben hihi Als ik zonder mn man ga shoppen kom ik met spullen voor hem of voor onze zoon thuis haha maar niks voor mij, ja hooguit sokken of iets lol en heel soms lingerie
Verschilt enorm! Deze maand wel 500 euro aan mezelf uitgegeven maar heb echt zo gave winterjas gekocht!
ik denk dat ik per half jaar 70 euro uitgeef Schoenen koop ik 1x per 2 jaar omdat ik er gewoon weg lang mee doe. Vind het zonde om nieuwe te kopen als mijn oude nog goed zijn. En verder kleding tsjah ik ben aan de miss etam gebonden En lang leve de outlet die hier zit! Toevallig na mn bevalling nieuwe broeken gekocht 4 stuks 20 euro Kan er gelijk weer de hele winter tegen aan aangezien ik ook nog leuke tunieken had van vorig jaar!
Hier nu een budget van 150 euro per maand voor ons 3en. Dus net wie wat nodig heeft. Man en dochter zijn zo goed als winterklaar Ik mag aan de zwangerschapskleding dus ik moet shoppen
Het hangt er helemaal vanaf of ik iets nodig heb. Laatst laarzen gekocht en dat tikt dan wel aan. Vaak ga ik met mn moeder shoppen of belt ze op om te zeggen dat ze ergens iets leuks heeft gezien, dat krijg ik dan van haar, of als ze langs komt heeft ze weer iets leuks mee genomen, varieert van kleding tot sokken Dus zo blijven onze uitgaven wel redelijk beperkt. Niet dat het nodig is, maar ze geniet ervan om dingen voor ons te kopen. We gaan 1 keer per half jaar goed winkelen, een nieuwe zomer of winter collectie. Daar doen we dan wel lang mee. Per maand geef ik wel wat uit aan make-up, maar altijd van de goedkoopste merken. Alleen huidverzorging is best duur. Ik denk dat ik aan 50/75 euro kom..
Degene die zo weinig uitgeven... ik kan me niet voorstellen dat als ik het met zo weinig moest doen, dat ik er dan leuk bij loop. Begrijp me niet verkeerd hoor, je moet het doen met wat je hebt en ik kan het me gelukkig veroorloven, maar ik zie het hier met al m'n miskopen gewoon niet voor me. Waar winkelen jullie? Kopen jullie dan dure basics die lang goed blijven? En hoe wassen jullie? Ik heb maar heeel weinig kleren die na tig keer wassen echt mooi blijven.
@ NooNoo Zoals ik al zei ik koop veel bij de miss etam outlet. Gewoon leuke kleding alleen voor veeeel minder geld En vaak ook bij de gewone etam. Ik loop er leuk en modieus bij ( Tenminste dat hoor ik altijd ) Ik was op 30 graden en mijn broeken en truien gaan de droger niet in zodat het niet krimpt en netjes blijft. Moet wel eerlijk zeggen dat als het er niet uitziet ik het ook niet draag en dan wel eens wat nieuws koop. Vaak doe ik met mn kleding 1 herfst/winter. En de zomer idem.
Misschien zijn mijn kledingeisen niet zo hoog. Ik koop bij Miss Etam, M&S, Bristol. De niet zo dure winkels dus. En tja, het blijft er niet als nieuw uitzien natuurlijk, maar wij hebben niet zoveel geld meer over als de boodschappen en vaste lasten betaald zijn. Kleding heeft voor mij ook niet de eerste prioriteit.
Owww schoenen echt erg haha! Heb ik zooo'n last van, en m'n man maar klagen dat HIJ maar 3 paar schoenen nodig heeft Afgezien daarvan shop ik echt niet veel, misschien 50,- in de maand!
Miss Etam kom ik ook weleens, net als de Bristol. Verder winkel ik bij de V&D, heel af en toe H&M (de laatste tijd vind ik het flut), maar het meeste bij de Wehkamp. Ik geef er ook niet veel aan uit, maar bij elkaar tikt het wel aan dus. Ik vraag me dan weleens af of ik niet gewoon een keer meer moet uitgeven aan een kledingstuk. Wassen doe ik trouwens ook op 30 graden, heel soms 40, en alle bonte was droogt op het wasrek.
Ik koop veel basics. Heb namelijk veel vestjes of tuniekjes en je kan het met alles combineren. Voor goede kwaliteit haal ik het wel bij goede winkels, maar sommige dingen komen bij een big bazar of andere goedkope outlets vandaan. Daar heb je voor 2,50 al een truitje, jurkje of een top..