Ladies! Over een aantal weekjes ga ik mijn beste vriendinnetje vertellen dat ik zwanger ben! Super spannend, denk dat ik haar het boek geef 'de coolste tante' al is ze geen zus maar zo'n goede vriendin dat zij voor ons kindje een tante zal worden.. Ook heb ik een avondje met 5 goede vriendinnen en 1 ander vriendinnetje is er via Skype bij omdat zij in het ziekenhuis ligt.. Ik ben op zoek naar een origineel ideetje om die meiden het nieuws te brengen.. Allemaal tegelijk een cadeautje geven? Maar wat? Hoe hebben jullie dat gedaan? Of gewoon verteld? Hopelijk zijn er leuke ideetjes.. De avond is rond Sinterklaas dus daar kan het ook nog een link mee hebben.. Kom maar op met die leuke ideeën!!
Je kunt cupcakes maken en deze met roze/blauwe muisjes versieren. Daar trakteer je dan op tijdens jullie avondje. Ze weten het dan allemaal tegelijk, Zo heb ik het aan mijn collega's verteld. Veel plezier!
Ik ga het forum op om precies dezelfde vraag te stellen Ik zit met 12 weken rond kerst dus dacht om een de echofoto op de kerstbal te printen oid en deze gewoon in de boom te hangen en wachten tot het opgemerkt wordt. - beschuitjes smeren met roze en blauwe gemixte muisjes erop - een sinterklaasgedicht maken waarin zij het zichzelf vertellen - bij de hema tompoezen met foto laten drukken - een kaartspel (oid) spelen waar je een kaartje tussen doet waarop helemaal geen quizvraag staat maar jullie nieuws - een briefje in een fortunecookie proppen - gevonden op dit forum: Wij hebben een rijstkorreltje door de juwelier laten inpakken in een juwelendoosje. En die toen aan mijn schoonmoeder gegeven, deze werd helemaal zenuwachtig van het doosje. En dat gezicht zeg, toen ze zag dat het maar een rijstkorreltje was Toen vertelden wij, zo groot is jullie kleinkindje nu - hoeveel vriendinnen? 4? 4 chocoladeletters geven: de B de A, de B en de Y - maandverband en tampons bij hen dumpen: voorlopig niet nodig - een ooievaarknuffeltje kopen (vanaf wanneer heb je eigenlijk pas je eerste echo-foto? 12 weken?)
Ik heb de eerste al van 6+5 Maar tegen die tijd heb ik er nog eentje als het goed is van 10+1.. Thanks voor de ideetjes zover! Lees al leuke ideeën, hopelijk zijn er nog meer leuke plannen!!
Ik zit te denken aan chocolaatjes bij de koffie/thee, bv zoiets: 12 Bonbon beschuitjes Blauw Ze hebben ze ook in het roze dus dan een mix maken.
Hoi, Ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke ideeën! Mijn ouders en schoonouders weten het al wel, maar voor de rest nog niemand. Ik heb een hele goede band met met mijn broer en zus, dus wil ze het ook op een speciale manier vertellen met evt. een klein cadeautje. Mijn schoonouders kwamen bij ons op visite en kregen ipv een koekje een lege beschuit met daarbij een excuus 'want we weten nog niet welke kleur er straks op komt' Die gezichten!!! Haha, moet er nog steeds om lachen als ik eraan terugdenk! Liefs Vief