welke maat schoenen heeft mijn kind van 1

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bull22, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo..

ik heb hele leuke schoenen gezien,
    maar weet eigenlijk niet welke maat hij heeft.

hij wordt bijna 1 en hij heeft alleen nog maar schoentjes van de zeeman gehat, meer om te oefenen met lopen ect ect. maar die raakt hij steeds kwijt omdat ze heel los zitten.

nu wordt het behoorlijk koud buiten, fietsen vindt hij geweldig dus wil dat wel in de winter ook blijven doen,
    mijn vraag is dus eigenlijk welke maat heeft een kleintje van 1 ongeveer.

hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen.
    groetjes sharon

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Gemiddeld maatje 20 maar zie kinderen met 1 jaar die 18 hebben of 22 en alles daar tussen ;)

Je kan altijd even bij een schoenenzaak zijn voetjes laten meten. Je bent heus niet meteen verplicht tot koop en je wie weet hebben ze wel leuke schoentjes voor hem. Succes!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Als hij nog niet loopt heeft hij nog geen schoentjes nodig.
    Je zou dan beter voor warme slofjes kunnen kijken, die van de zeeman bleven hier ook nooit zitten, maar aapies zaten wel goed.
    En daar hebben ze allerlei leuke modellen en kleuren van.

Je kunt zelf zijn voetjes opmeten en bij het model dat je leuk vindt kijken naar de tabel.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier had Julian maat 21-22 op die leeftijd.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

eens. ik zou trouwens gewoon naar een goede schoenenzaak gaan en die voetjes laten op meten. ook in de breedte zodat je zeket weet dat je schoenen hebt die goed zitten niets is slechter voor een kindervoet als een slecht zittende schoen.

Mijn dochter is bijna 16 maand en heeft maat 18

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Je kunt ook op maat googlen.
    Ik kreeg als tip online van een schoenenwinkel, de voetjes op papier over te trekken en op te meten.
    Lukt het niet, van verf een afdruk maken... (tekening voor oma en maat in 1 ;) )

Maten verschillen nogal wat.. te groot valt hij alsnog uit, te klein heb je niets aan..

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Volgens mij staat op de website van Aapie slofjes hoe je de voetjes kan meten.

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Stuk papier, voet er op, streepje aan de voorkant, streepje aan de achterkant, voet weg, opmeten, klaar! Op google kun je wel vinden hoeveel cm welke maat is! Mijn dochter is 8 maanden en haar voetjes zijn ongeveer 10 cm (maat 16).

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Er loopt hier al een topic over in het babyen dreumes gedeelte.
    Dubbele topics openen is niet toegestaan, deze doe ik op slot.

Deel Deze Pagina