hallo.. ik heb hele leuke schoenen gezien, maar weet eigenlijk niet welke maat hij heeft. hij wordt bijna 1 en hij heeft alleen nog maar schoentjes van de zeeman gehat, meer om te oefenen met lopen ect ect. maar die raakt hij steeds kwijt omdat ze heel los zitten. nu wordt het behoorlijk koud buiten, fietsen vindt hij geweldig dus wil dat wel in de winter ook blijven doen, mijn vraag is dus eigenlijk welke maat heeft een kleintje van 1 ongeveer. hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen. groetjes sharon
Gemiddeld maatje 20 maar zie kinderen met 1 jaar die 18 hebben of 22 en alles daar tussen Je kan altijd even bij een schoenenzaak zijn voetjes laten meten. Je bent heus niet meteen verplicht tot koop en je wie weet hebben ze wel leuke schoentjes voor hem. Succes!
Als hij nog niet loopt heeft hij nog geen schoentjes nodig. Je zou dan beter voor warme slofjes kunnen kijken, die van de zeeman bleven hier ook nooit zitten, maar aapies zaten wel goed. En daar hebben ze allerlei leuke modellen en kleuren van. Je kunt zelf zijn voetjes opmeten en bij het model dat je leuk vindt kijken naar de tabel.
eens. ik zou trouwens gewoon naar een goede schoenenzaak gaan en die voetjes laten op meten. ook in de breedte zodat je zeket weet dat je schoenen hebt die goed zitten niets is slechter voor een kindervoet als een slecht zittende schoen. Mijn dochter is bijna 16 maand en heeft maat 18
Je kunt ook op maat googlen. Ik kreeg als tip online van een schoenenwinkel, de voetjes op papier over te trekken en op te meten. Lukt het niet, van verf een afdruk maken... (tekening voor oma en maat in 1 ) Maten verschillen nogal wat.. te groot valt hij alsnog uit, te klein heb je niets aan..
Stuk papier, voet er op, streepje aan de voorkant, streepje aan de achterkant, voet weg, opmeten, klaar! Op google kun je wel vinden hoeveel cm welke maat is! Mijn dochter is 8 maanden en haar voetjes zijn ongeveer 10 cm (maat 16).
Er loopt hier al een topic over in het babyen dreumes gedeelte. Dubbele topics openen is niet toegestaan, deze doe ik op slot.