Wie helpt me uit de brand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem2310, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik wou ook eens contant geld opnemen bij de bank zonder met legitimatie zonder pinpas, die was ik kwijt, maar dat kon niet. dat was vorig jaar bij de abn. bijna geen enkele bank heeft meer een kluis met geld werd me toen verteld. dus mocht ze haar pas nog hebben weet ik niet of dat wel kan:)

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik las elders dat je moeder bij jou in huis woont en jullie dinsdag haar verjaardag hebben gevierd. Heeft zij niet ergens een potje met wat contant geld liggen? Misschien heeft ze nog wat cadeaubonnen voor haar verjaardag gekregen die je in mag ruilen en haar later terugbetalen?

DastyQueen, Regina88 en Ctje1987 vinden dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Sorry ts, ik wil je verhaal echt niet in twijfel trekken, maar ik snap het niet helemaal. Als je elke week al je geld opneemt, waar betaal je je vaste lasten dan van?
    En ben je van baan gewisseld? Omdat je nu wekelijks via een uitzendbureau uitbetaald wordt en een paar maanden geleden sprake was van loonbeslag op je maandsalaris?

Nogmaals, ik wil je verhaal niet in twijfel trekken, en ik vind het oprecht rot voor je dat je zo in de financiele problemen zit. Maar een lening afnemen bij een internetbedrijfje met woekerrentes lijkt me nu niet direct de meest slimme oplossing als je het financieel zo moeilijk hebt toch?

Een aantal heel lieve dames hebben hier aangeboden je te helpen, waarom ga je daar niet op in? Als je hier in de buurt woont, wil ik best een tas met boodschappen bij je langsbrengen ook.

Lightblue, MaMa, floppie888 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    TS: alsjeblieft geen geld lenen bij zo een bedrijf! Het lijkt als of het je weinig extra geld kost, maar als je het niet terug kunt betalen dan kan het aardig gaan oplopen!
    Neem dan liever het aanbod van deze lieve lezers aan!
    Sterkte meid, want het lijkt me super naar om zo in de financiële problemen te zitten.

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik wil ook wel een bedrag overmaken hoor, PB mij maar even mocht het nodig zijn!

Lightblue vindt dit leuk.
  6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

@Bloem2310 is het je al gelukt? Anders staat mijn aanbod nog.

7. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Is het nog nodig ?

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nou zo te lezen komt het wel in orde door al die lieve dames hier die je aanbieden het geld over te maken. Lief!

Misschien een paar tips :
    Maak eens een rondje in huis om te kijken of je wat dingen kunt verkopen die je niet meer gebruikt of nodig hebt.

Op Facebook ziin er hoogstwaarschijnlijk een aantal groepen in je woonplaats waar ze gratis spullen en/of eten weggeven.
    Ik hoef er geen gebruik van te maken, maar er is hier zelfs iemand die regelmatig vlees weggeeft of gewoon eten. Vaak ook boodschappen!

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Als je nou ff reageert ts dan hoeven al die lieve leden je geen hulp meer aan te bieden.

Mocht je nog steeds niet uit de brand zijn dan kan ik best even boodschappen doen en langs brengen als je hier in de buurt woont.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een lieve reacties! Sterkte met de situatie TS.

11. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Misschien wat flauw maar ik kan me voorstellen dat als je zo krap bij kas zit en je echt niet weet wat te doen, en je hier een topic start, dat het wel logisch is dat je snel wil reageren op zeer vriendelijke reacties van andere forumleden! Nu zou een reactie wel op zijn plaats zijn! (sorry als je het druk hebt en dat de reden is voor je afwezigheid)

Ik vind het persoonlijk top en onbaatzuchtig hoe hier door verschillende dames wordt gereageerd!

pooh82 en Anouk2005 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina