ik ben al vanaf 29-11 bezig met ovutesten omdat ik als mijn cyclus ongeveer rond de 28 dagen zat dan had ik ongeveer rond 4 of 5 december mijn eisprong moeten krijgen ,maar al die tijd waren de ovutesten negatief ,maar ik ben gewoon doorgegaan alleen ik kon niet elke keer op dezelfde tijd testen i.v.m verschillende diensten maar wat zeggen jullie hiervan ...ik heb afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag ook vruchtbaarslijm gehad ...en die van zaterdag lijkt positief toch...
he staffies, ja vind ik ook hoor, die is positief, hij is echt het donkerst. Balen alshet anders loopt he, heb ik ook gehad deze maand, heel vervelend!Nou ik ga voor je duimen meis!Succes, liefs
loe dank jewel ... hey vita.. ja is echt balen ,maar ik ben blij dat ik toch gewoon door heb getest en zaterdag avond nog geklust hebben ...ik had zaterdag nacht ook steekjes dus ik hoop dat het wat is geworden want daarna hebben we niet meer kunnen klussen dus ik baal ontzettend en nu ben ik rond oud en nieuw rood :x als het niks is geworden ,maarja we moeten er wat voor over hebben toch ..