Help help help, Ik ben erg onregelmatig, maar afgelopen maandag, vermoedelijk 3 dagen voor nod, licht positieve kv test, avond urine, direct bij apotheek eigen merk test gehaald. Deze ook licht positief. Volgende ochtend, 2 x Kv test licht positief Clearblue digital negatief Clearblue digital met tijdindicator, positief! zwanger 1-2 Huisarts zegt, streep = streep gefeliciteerd + de laatste digitest van clearblue stelde wel gerust. Ouders verteld! En nu net.. Ik moest plassen, dus toch maar nu midden in de nacht kv test gedaan. Wilde nog een knaller...... Negatief. Ja misschien een vaaaaaaaaaaaag tuurstreepje en de gewone clearblue digital zonder tijdsindicator, ook nega Kan dit? Ik heb veel steken in mn vagina, darmen van slag en vage buikpijn. Vandaag was waarschijnlijk mn NOD.. Huisarts zit in verhuizing, dus kan pas maandag terecht...ik wordt gek Ben al zooo lang bezig, en we waren zoooo blij
Shit shit shit... Roze veeg, met afvegen... Late innesteling.. Ik weet het niet meer Blijft bij roze veeg.. Geen bloed..tot nu toe.
Bbxx: wat een onzekerheid allemaal meid. Wens je veel succes en sterkte de komende dagen en duim dat het een late innestelling is. Ik zou wel pas over 2 daagjes weer testen en je lichaam even de tijd geven om de hcg aan te maken. Voorzichtig gefeliciteerd!
Meid wat een onzekerheid. Zou indd weer over n dag of 2 nogmaals een test doen. Hopelijk heb je dan weer duidelijkheid en ben je hartstikke zwanger. Ik duim ook heel hard mee dat het goed zit!
He, wat een onzekerheid.. De digi van CB met indicator is erg gevoelig, die zonder indicatie een stuk minder. Dus het kan dat die nog niet positief aangeeft omdat je nog te weinig hcg hebt.. Maar wel spannend zeg, zeker omdat je zegt dat je streepje eigenlijk lichter wordt.. Sterkte met afwachten!
Dat was het eerste wat ik me afvroeg, maar dat klopt dus. Sterkte bbxx, onzekerheid is altijd waardeloos
Ik vind dit weer iets te voorbarig. Als de CB zonder indicator meer HCG nodig heeft dan de CB met indicator en Z&K, dan is het toch niet heel raar? HCG moet nog meer stijgen, het is nog pril. Het is nog even spannend.
Je banner geeft aan 4 weken en 5 dgn En de CB 1-2 weken dus 3-4 weken zwanger, Mischien toch late ei gehad en innestelling Hoop voor je dat je een mooie test heb de komende dagen. En dat je duidelijkheid heb
TS vraagt om onze mening en eerlijkheid! Dat heeft ze gegeven, en tuurlijk hopen we dat het goed gaat Er is nog iemand met dezelfde vraag, alleen die is 5.3 week zwanger en testte positief op 10 april en gister gaf cb ook 1-2 weken aan dus om op jouw antwoord terug te komen zijn ze zo erg gevoelig dat je 1-2 test met ruim 5 weken?
Lieve mensen, Vanmorgen ben ik naar de HA geweest. Testuitslagen van vandaag zijn niet belangrijk zij ze, op dat moment een beetje bloed maar ze heeft gekeken en bmm was nog dicht. Mogelijk innesteling vertelde ze. Als het door zou zetten moest ik van een miskraam uitgaan. En eerlijk ik vloei nu wel rood bloed. Geen enorme hoeveelheden, maar wel een inlegkruisje vol. Dus ga er maar vanuit dat t mis is. Temp is nu weer wel heel hoog, dus blijf nog wel voorzichtig komende dagen. Maar het voelt nu verstandiger als ik van een tegenvaller uitga. Ben wel benieuwd of er ervaringsdeskundigen zijn met een geslaagde innesteling, veel kramp en een wat grotere hoeveelheid bloed.. Tja. Beetje leeg gevoel.
Het is fijn dat jullie met me mee denken, dankjewel !! Heb ook endo dus het is allemaal een gestruggel de laatste maanden. Zojuist ouders voorzichtig verteld dat het misschien toch niet zo mag zijn. Ook jammer voor hun. Ze waren zo blij.
Hoi ik heb precies het zelfde als jouw positieve test zo blij en wat denken buik pijn en daar kwam het bloed ik denk dat ik een miskraam heb gehad maar wil na de bloeding voor de zekerheid nog is testen kijken of de test donkerder is geworden ik hoop voor je dat alles goed bij je is
Als je 1-2 test met 5 weken betekend dat dat je er vanuit kunt gaan dat er dus te weinig hcg is voor die ruim 5 weken. En dat lijkt me niet goed. Tenzij het een fabrikage fout is. Maar ik denk dat de kans op een vmk groter is helaas.