Ik gun het jou wel, een liedje met jou eigen naam. Zo heb ik de mijne van The police Bij deze dus, je bannetje geklikt! houd je ons op de hoogte?
Hee! Hele lieve Meiden! Oooooooohoooooo wat hebben er nog veel meiden gereageerd! Ik sta er echt van te kijken en vind dit SUPERTOF! echt HEEL HEEL erg bedankt! en hopelijk heeft het geholpen. Helaas heb ik nog geen idee van hoever ik momenteel in de competitie sta. Morgen om 10.00 sluiten de lijnen en de 19de september zal de uitslag bekend worden gemaakt! HAHAHA Roxanne bedoel je toch oeioeioei roxyrox9...heb je wel eens goed geluisterd waar dat liedje over gaat?! Nou lieverds als er nieuws is zijn jullie de eersten die het horen! dankjulliewel! x Muff
Ja, dat heb ik. en helaas is dit nummer nog steeds in trek bij verjaardagen...grrr. had liever een vrolijker liedje gehad bij mijn naam hahahahaha
Hey Bloem! dankjewel! Hey Roxy! Hihihi! kan me voorstellen dat het niet altijd handig is om dit liedje op te zetten als je net aan het gebak zit met je ooms en tantes.. Maar ik vind Sting wel echt goed...dus kan slechter toch? Meissies, bedankt! xxzzzzz...(bijna bedtijd) Muffie
Haaallloo! NOU, de uitslag is bekend. ik heb NIETS gewonnen! :x :x hehe Was ook te mooi om waar te zijn, een liedje met mijn naam gemaakt door mijn lievelingsband van vroeger. JA van VROEGER ja, want dit was mijn allerlaatste fan actie! vanaf nu ben ik een volwassen vrouw die zich niet meer met dit soort puber acties in laat! Nou meiden, Nog een laatste keertje bedankt voor alle stemmen! Aan jullie heeft het niet gelegen! een dikke x! M