Het lukt niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elisa, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Dag meiden,
    Ik zit nu in mijn 11e maand. Word er zo moedeloos van. Ik ben pas 23 dus waarom lukt het niet? Mijn vriend is getest en bij hem is alles in orde. Normaal gesproken zou ik geen haast hebben maar mijn vriend is 44 en ik wil niet dat ons kindje een oudere vader krijgt. Mijn moeder was in de 40 toen ze mij kreeg en ik heb het daar af en toe moeilijk mee gehad dus vandaar.
    Ik ben van de week bij de HA geweest en ze geeft me doorgestuurd naar een Gyn. Daar kan ik pas 10 september (!) terecht. Is dit normaal dat dit zo lang duurt?
    Ik hoor van een hoop mensen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn omdat het dan helemaal niet lukt. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat als je het opgeeft dat je dan zwanger raakt... Ik kan me niet voorstellen dat het psychisch is.
    Aan de andere kant hoor ik ook van veel mensen om me heen dat ze per ongeluk zwanger zijn geraakt. Inmiddels zijn 6 mensen in mijn kennissenkring zwanger na een ongelukje!
    Zit er iemand in het zelfde schuitje?
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ben je regelmatig ongesteld?
     
  3. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Wij zijn ook al een een jaar bezig ondertussen. Dat je pas in september terecht kan is wel vrij normaal volgens mij. Je mag alleen eerder als het echt nodig is zeg maar...

    Heb je al wel eens ovulatietesten geprobeerd? En heeft je vriend al eens zijn zaad laten testen?
     
  4. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet precies hoe jij je voelt. Toen wij voor de eerste gingen, was ik 25. Na ongeveer een jaar nog altijd niet zwanger. Ook ik ben toen doorverwezen naar de gynaecoloog. Alles is toen getest en bij ons alletwee was alles in orde. Ik heb toen clomid gekregen om een eisprong op te wekken en was daarna meteen zwanger. Bij ons tweede en derde kindje was ik gelijk in de eerste ronde zwanger en nu ben ik inmiddels zwanger van de vierde. Ook in de eerste ronde (na miskraam)
    Veel sterkte en succes!
     
  5. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ja ik heb gewoon een regelmatige cyclus en ik voel mijn ei zelfs springen. Mijn vriend is getest en zijn zaad is goed.. Daar ligt het dus niet aan.
    Meiske: jij had duidelijk dus geen eisprong of wel?
     
  6. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had wel een eisprong, maar mijn cyclus was erg lang, ik geloof een cyclus van ongeveer 8 weken. Vandaar dat ik toen clomid heb gekregen.
     

Deel Deze Pagina