GRRRR MisselijK

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Marijn, Oct 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Gister een positieve test in handen en schrijf ik nog zo leuk dat ik nog helemaal niet misselijk ben...God straft onmiddelijk...vanacht geen oog dicht gedaan, wat was ik MISSELIJK zeg! Midden in de nacht een ei gekookt, hielp even, maar de misselijkheid lijkt zich erdoor naar boven te graven! Ik voel me in ieder geval wel meteen een stuk meer zwanger...
    Liefs,
    Marijn

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heerlijk hé? Hihi! Nou hopelijk krijg je er niet teveel last van!

3. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    :) Pfff een gekookt ei, dat die lucht het niet erger maakte, hihi. Nu ben je echt een zwangere vrouw, met haar gekke kwaaltjes!

Gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Liefs

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    tjsa, ik zie mezelf nog zitten, vanacht in de keuken... hihi...
    nu moet ik er trouwens ook niet aan denken, een gekookt ei! Joghurt, daar heb ik wel zin in en thee, dat lukt ook wel...

5. maximus

maximus Lid

Sep 11, 2007
    73
    0
    0
    Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken midden in de nacht. maar als het even helpt wil je alles doen. Misselijkheid is hier ook niet te harde. De hele dag door en veel spugen helaas. Vooral 's ochtends vroeg nu weer en dan komt er ook nog niks uit heel lastig.

Soms helpt het wel iets eten maar helaas niet altijd. :(

Sterkte ermee en ik hoop dat je er niet al teveel last van hebt.

Gr. Diana

6. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    het schijnt wel eens te helpen als je voordat je opstaat een broodje met bijv kaas eet die leg je savonds alvast klaar in een bakje dan droogt ie niet uit.......

weet niet of het bij iedereen helpt, en hopelijk kan je em binnen houden ;)

succes

7. maximus

maximus Lid

Sep 11, 2007
    73
    0
    0
    ik heb vanochtend voordat ik opstond ontbijt op bed gekregen van mjn vrouw omdat ik een paar dagen 's ochtends vroeg moest spugen maar er komt niks uit, nu ben ik de ochtend goed doorgekomen alhoewel ik nu de miselijkheid wel weer voel opkomen.

Gr. Diana

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Herkenbaar, sinds ik gezegd heb dat ik nog me niet zwanger voel; BAM gelijk misselijk de volgende dag. Of komt dat omdat ik teveel hooi op m'n vork had genomen de dag voordat ik misselijk werd?

9. Anique

Anique Niet meer actief

Ik word ook niet goed van die misselijkheid!
    Hopelijk is het snel over.
    Moet de laatste dagen ook steeds meer overgeven. eerst dacht ik dat ik precies kon verklaren waarom ik iedere keer moest overgeven. Maar nu maakt het niet meer uit wat ik eet. de ene keer blijft het nu eenmaal binnen en de andere keer niet. En moet ook steeds vaker overgeven als m'n maag leeg is. Dat weet ik in elk geval wel. Als m'n maag leeg is BLIJF ik misselijk en overgeven. En het lijkt ook wel of het overgeven steeds makkelijker gaat, ik zie er steeds minder tegenop om over te geven.
    De eerste weken was ik bereid om uuuuren misselijk te blijven, als mijn eten maar binnen bleef. Dat kan ik nu niet meer, als ik het gevoel heb dat ik kan overgeven dan doe ik het meestal ook!
    Ik wens alle andere misselijken onder ons veel sterkte, ik weet wat jullie doormaken. We kunnen alleen maar hopen dat het snel beter gaat!

10. guusje30

guusje30 Actief lid

Jun 19, 2007
    125
    0
    0
    Ik denk dat ik ook iets te hard heb geroepen.... Vanaf vandaag echt misselijk, poeh...!

Groetjes, Guusje

11. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben ook eens op zoek gegaan hoe andere zich voelen, zie dat er veel mensen misselijk zijn...
    In mijn eerste zwangerschap ben ik niet zo misselijk geweest als deze keer...
    Ik voel mezelf zo'n zeur, voel me te ellendig om ook maar iets te doen, en ben door de misselijkheid enorm prikkelbaar...
    Ik heb de kwaai eigenschap dat ik niet kan overgeven, soms erg lasitg..
    Ik heb nog niet uitgevonden wat ik kan doen tegen de misselijkheid, maar een lege maag iheeft wel een versterkend effect..

Ik ben gelukkig deze week vrij, maar hoe doen jullie dat met je werk?
    Ik zou zo niet kunnen werken, voel me te beroert, maar vind eigenlijk dat ik me niet ziek mag melden, zwangerschap is echter ook geen ziekte...
    Ik werk ook nog eens in de zorg, een best zwaar beroep, en moet vroeg beginnen. Ook zijn er erg veel geurtjes en die verdraag ik nu juist niet...

Suc6 allemaal en hopelijk dat het snel overgaat bij ons allemaal...

Groetjes Catheleine

12. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben ook eens op zoek gegaan hoe andere zich voelen, zie dat er veel mensen misselijk zijn...
    In mijn eerste zwangerschap ben ik niet zo misselijk geweest als deze keer...
    Ik voel mezelf zo'n zeur, voel me te ellendig om ook maar iets te doen, en ben door de misselijkheid enorm prikkelbaar...
    Ik heb de kwaai eigenschap dat ik niet kan overgeven, soms erg lasitg..
    Ik heb nog niet uitgevonden wat ik kan doen tegen de misselijkheid, maar een lege maag iheeft wel een versterkend effect..

Ik ben gelukkig deze week vrij, maar hoe doen jullie dat met je werk?
    Ik zou zo niet kunnen werken, voel me te beroert, maar vind eigenlijk dat ik me niet ziek mag melden, zwangerschap is echter ook geen ziekte...
    Ik werk ook nog eens in de zorg, een best zwaar beroep, en moet vroeg beginnen. Ook zijn er erg veel geurtjes en die verdraag ik nu juist niet...

Suc6 allemaal en hopelijk dat het snel overgaat bij ons allemaal...

Groetjes Catheleine

13. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben vooral s'ochtends erg misselijk, en zodra ik me iets beter voel ga ik dan naar het werk.
    Eenmaal op het werk is er eigenlijk geen betere plek waar ik kan zijn voor ij gevoel, de afleiding is zeer welkom. En op het werk eet ik om de een of andere manier automatisch beter.
    Thuis wordt ik misselijk als ik in de keuken moet zijn en als ik brood moet smeren.
    Gelukkig smeert mijn man s'ochtends mijn boterhammen en die eet ik dan overdag voorzichtig :) op met bouillion.
    En dan loop ik in de pauze een rondje of ga ik soms sporten. Maar ja soms zitten er ook weleens dagen tussen dat ik me echt TE ziek voel om te gaan en dan meld ik me wel gewoon ziek hoor

14. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik durf bijna niet meer te posten dat ik me nog helemaal niet misselijk voel hihi
    maar het is bij mij nog allemaal vroeg maar ik zou ook graag wat meer tekens krijgen, ik voel me nu wel zwanger!
    maar toch dat misselijke geeft wel aan dat je het ook echt bent!
    Dus tja voor mij mag ie maar niet teveel hahaha
    tot morgen?
    ai ai ;)

15. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ook vandaag voel ik me erg rot...
    Misselijkheid was er vannacht alweer in volle hevigheid...
    Om 12:00 mezelf toch uit bed getrokken..
    Ik heb er hier nog 1tje rond lopen die mama erg mist...
    Erg zielig en ik voel me erg schuldig...
    Maar weet ook wel waar voor we het doen...
    Gelukkig is mijn manneke erg lief, maar ja die heeft het ook al druk genoeg met zijn werk...
    Hij werkt thuis dus ik kan hem wel wat vragen als het nodig is...Maar toch doe ik dat niet zo snel...
    Voel me zo'n zeur...Huil heel wat af...
    Net tegen mijn zusje gezegt dat ik me zo beroert voel, nou had ik beter niet kunnen doen, ze zegt heel luchtig met klagen schiet je niks op... heeft ze wel gelijk ik natuurlijk... Maar zit ik niet op te wachten nu ik me zo misselijk voel...Maar iedereen mag zijn mening geven he!

Ik moet zaterdag werken maar als ik me zo voel dan gaat me dat echt niet lukken, bij elk geurtje gaat het mis, ik werk dus in de zorg mensen verschonen enzo en verschillende maaltijden verzorgen...

Iedereen die misselijk is sterkte en hopelijk is het snel beter wordt..

Groetjes Catheleine

16. Niet meer actief

Ik heb net hetzelfde! Ook heel de nacht kotsmisselijk... Gaviscon kan volgens de apotheek geen kwaad, gebruikte het vorige zwangerschap ook en het hielp wel! Heb het nu ook gekocht en gelukkig is het wat beter nu.

17. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier nog zo'n zieke! Heb zelfs medicijnen (zetpillen Emesafene) van de arts gekregen, maar het wordt er niet minder op. Afleiding werkt het beste, maar als ik op mijn werk dan toch misselijk wordt, moet ik het voor me houden want ik wil daar nog niet vertellen dat ik zwanger ben.

Misschien is Gaviscon wel wat voor mij, het proberen waard!

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik ben ondertussen ook al van mijn roze wolk afgestapt hoor.

Ik ben de hele dag door misselijk en krijg amper een hap door mijn keel... Phuuuh... Hopelijk gaat dit snel over :)

19. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi hoi,

Ja roze wolk moet voor ons denk ik nog komen...

Ik ben ook bij de huisarts geweest en heb ook medicijnen tegen de misselijkheid gekregen, maar moet er nog mee beginnen... ik moet ze zo min mogelijk gebruiken dus stel het maar ff uit...

Ik heb er ook nog evenwochtstoornissen bij waardoor je ook misselijk wordt vrees dat ik me morgen toch ziek zal moeten melden... Baal er enorm van... Vind zwangerschap geen ziekte...

Ga weer liggen doei doei en sterkte allemaal
    Catheleine

20. Niet meer actief

Bij mij is het ondertussen zo erg dat ik af en toe denk ik kan niet meer. Ik hou letterlijk niets binnen, ben van elke geur misselijk en moet snachts meermaals uit mijn bed. Slaap is daardoor verstoord en bovendien ben ik nog eens altijd moe erbovenop! Ik hoop echt dat dit niet de hele zwangerschap zo gaat zijn!

Share This Page