Hihi wat ik nou weer meemaak, ben bebieuwd wie t nog meer heeft ik heb t iig nog nooit gehoord.......... Zat net op t toilet en ineens dacht ik te horen dat er iets knapte, dus ik schrik en lette op of ik t nog es hoorde/voelde.en ja hoor de kleine bewoog weer en ik hoorde m gewoon of ja t vrucht water dan dat klotste gewoon.echt een rare ervaring
Haha klotsen van het water heb ik nog nooit gehoord Maar dat er iets knapt wel!! Heb t wel 2x op een dag ofzo dak t hoor.. Is paar maanden terug ook s een topic over geweest maar niemand wist wat het nou eigenlijk precies was Nu heb k t zelf ook hihi
Ik denk het ook eens gehoord te hebben, maar of het echt zo kan? Ik denk t wel hihi echr wel maf om te horen, maar waarom zou het niet kunnen?
ik hoorde t heel duidelijk , t zou best kunnen maar heb t nog nooit gehoord ook niet bij de eerste .... was benieuwd wie t nog meer heeft
Ik heb het zelf nog nooit gehoord, maar manlief wel als hij zijn oor op mijn buik legde! (bij vorige zwangerschap, is nu nog wat te vroeg) Volgens hem klinkt het als onderwater-geluiden, wat je hoort als je een duik hebt genomen in het zwembad ofzo. Heel grappig!
ik hoorde ook een keer een heel raar gelijk of er iets knapte. zelfs mn schoonmoeder en zusje hoorden het!! een dag later was ik wel bevallen, dus volgens mij was t een seintje haha
haha, Ik heb dit volgens mij ook al een gehoord! Bij mij klonk het als een heel waterig D) darmgeluidje/ plopje/ knapje, maar dan helemaal rechts bovenin. Toen dacht ik ook: 'huh, was dat nou mijn darm of...'? Ik dacht dat dit niet kon, maar nu ik jullie reacties zo lees.... Pinda