De baby horen vanaf de buitenkant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Hihi wat ik nou weer meemaak, ben bebieuwd wie t nog meer heeft ik heb t iig nog nooit gehoord.......... Zat net op t toilet en ineens dacht ik te horen dat er iets knapte, dus ik schrik en lette op of ik t nog es hoorde/voelde.en ja hoor de kleine bewoog weer en ik hoorde m gewoon of ja t vrucht water dan dat klotste gewoon.echt een rare ervaring

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha klotsen van het water heb ik nog nooit gehoord:D Maar dat er iets knapt wel!! Heb t wel 2x op een dag ofzo dak t hoor..
    Is paar maanden terug ook s een topic over geweest maar niemand wist wat het nou eigenlijk precies was:) Nu heb k t zelf ook hihi:D

3. happymama

Nee blijkt wel dat niemand het aangezien 1 reactie.zal t es aan de vk vragen als il daar kom

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk het ook eens gehoord te hebben, maar of het echt zo kan?
    Ik denk t wel hihi echr wel maf om te horen, maar waarom zou het niet kunnen?

5. happymama

ik hoorde t heel duidelijk , t zou best kunnen maar heb t nog nooit gehoord ook niet bij de eerste .... was benieuwd wie t nog meer heeft

6. mamsvan2

mamsvan2 Lid

8 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier nog 1 hoor! rechtsbovenin.

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb het zelf nog nooit gehoord, maar manlief wel als hij zijn oor op mijn buik legde! (bij vorige zwangerschap, is nu nog wat te vroeg) Volgens hem klinkt het als onderwater-geluiden, wat je hoort als je een duik hebt genomen in het zwembad ofzo. Heel grappig!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha ik zie jullie al zitten ;).

Misschien kwam het door de echo van de toilet pot ;)

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook weleens, als ze lekker aan het bewegen is, hoor ik haar soms.!

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik hoorde ook een keer een heel raar gelijk of er iets knapte. zelfs mn schoonmoeder en zusje hoorden het!!
    een dag later was ik wel bevallen, dus volgens mij was t een seintje haha

11. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    haha,

Ik heb dit volgens mij ook al een gehoord! Bij mij klonk het als een heel waterig :)D) darmgeluidje/ plopje/ knapje, maar dan helemaal rechts bovenin. Toen dacht ik ook: 'huh, was dat nou mijn darm of...'? Ik dacht dat dit niet kon, maar nu ik jullie reacties zo lees....

Pinda

Deel Deze Pagina