graag jullie reactie. Ik zie iets zit officieel voor nod en heb zaterdag wat bloed verloren ( innesteling)
Ik heb inmiddels vanmorgen 2 testen gedaan en beide zo raar streepje kan om elf uur naar de op is op dus ga dan even predictor halen
Bij deze ng een foto ik heb 22 sep Mn ongie gekregen naar het verwijderen van Mn spiraal officieel zou ik woensdag donderdag ongesteld moeten worden. Dus ik was extreem vroeg met testen vanwege alle klachten
Ik ben aan het werk en ben om 12 uur klaar maar moet dan gelijk door naar dyslexie behandeling met Mn oudste ik kan dus nier eerder als einde van de dag.
Ik zie wel wat. Maar je had toch vorige week ook al een topic geopend met dit soort testen? En toen gaf je ook al aan een innesteling bloeding te hebben gehad? Als dat allemaal zo was dan zouden je testen nu toch vele malen duidelijker moeten zijn? Ik hoop voor jr dat je snel duidelijkheid heb.
Ahhh heb even in je berichtengeschiedenis gekeken en het zijn Action early testen? Die kunnen helaas ook vals positieve streepjes laten zien Ik ben heel benieuwd hoe je predictor eruit gaat zien! Ik ga duimen voor een 2de streep!
Ik ben vrijdag begonnen met slijm verlies en zaterdag wat bloed verlies, zondag niks meer. Ik heb toen niet zulke duidelijke testen gehad ik was toen veel te vroeg. Ik zit op cd 25 sinds verwijderen spiraal