Wie helpt mee turen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HaNa540, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb sinds het bloed prikken helemaal geen posi test gehad dus het feit dat ik nu iets zie geeft me wel hoop.

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Nou spannend. Ben benieuwd naar je nieuwe test

3. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Mij lijken het allemaal indroogstreepjes. Plus je verhaal dat je vorige week ook tuurtestjes had en je hcg bloedprikken vrijdag 11 was, had ie nu allang een mooi roze streep moeten geven. Ik snap dat je hoop probeert te houden, dus ik duim voor je dat je toch nog een posi test gaat krijgen. Maar deze zijn mi geen van allen positief.

4. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Op maandag had ik hcg boven de 25 verwacht en dan dus ook een mooie duidelijke streep. Desondanks draaien mijn duimen

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik hebben predictor gehaald en nog snel bloed geprikt Mn huisarts is morgen afwezig dus waarschijnlijk pas woensdag uitslag ze ging proberen vandaag nog maar daar ga ik niet van uit op de predictor zie ik echt een tuuuuuur streepje
    Ik heb weer een action test met dezelfde urine gedaan geen early maar de normale action en ook hier zie ik weer een vaag streepje op. Vandaag helemaal geen bloed meer. Net als gisteren.
    Dus ik heb echt goede hoop alleen dat ik gewoon nog heel vroeg ben bij Mn zoontje testen ik ook pas cd 26 heel licht posi dus ik wacht rustig af tot morgen

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb je een foto van de predictor en action?

Ik ben namelijk ook bang dat je eerste foto een indroger is..

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Het kan natuurlijk maar dan zou ik vandaag al 4 indringers hebben op de early en de normale van de action.
    Enigste wat ik nog kan doen is de kruidvat testen halen.
    Of gewoon wachten tot het weekend hahaha maar dat lukt me niet

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Je hoort toch wel eens dat sommige vrouwen standaard een bepaalde HCG waarde hebben? Ik vind ze allemaal maar vaag hoor en zou zeker niet uit gaan van een zwangerschap ook al hoop ik natuurlijk voor jou van wel, maar je test al dagen achter elkaar zo en het lijkt me dat als je echt zwanger zou zijn je wel meer zou zien nu.

Ik hoop dat je bloeduitslag je snel meer duidelijkheid geeft.

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Heb je nog een andere foto van de predictor? Lijkt nu teveel schaduw op te vallen wat het turen belemmerd

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat is niet waar want Mn buurvrouw kijkt ook elke dag met me mee en zei zegt ook zo heb ik ze nog niet gehad. Afgelopen week een test waarvan ik niet eens weet of dat wat is sensitest had ik gratis gekregen. Maar de action was vorige week blanco

12. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Wat was eigenlijk het doel van het openen van dit topic?

bozoe en MamaZijnIsDeBom vinden dit leuk.
  13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

IMG_0520.JPG IMG_0520.JPG IMG_0521.JPG IMG_0522.JPG
    Ik heb hem uit de omhulden gehaald

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Of andere ook de streepjes zien! Maar als je een last van hebt reageer dan niet

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie alleen maar negatieve testen sorry..
    Zeker als je testen uit elkaar moet halen om wat te zien.. dan kan je beter een paar dagen wachten of je bloeduitslag afwachten.

Tuttebella vindt dit leuk.
  16. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik heb er zeker geen last van. Het valt alleen op dat je ieder minder positief antwoord meteen weerlegt. Vandaar mijn vraag wat het doel was? Het merendeel ziet insroogstreepjes of niets.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Reageer je ook even als ik over een paar dagen wel een mooie test heb?
    Want ik heb Echt het idee dat het met gunnen te maken heeft.
    Ik heb zulke indroogstreepjes de gehele week nog nier gehad zou wel toeval zijn als het allemaal indringers zijn
    Incl de predictor en nu ook een kruidvat!

18. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Tuurlijk, dan sta ik vooraan om felicitaties uit te delen. Verder ken ik je niet dus ik vraag me echt af hoe ik het je zou misgunnen?

Rosa5 en Koektrommel vinden dit leuk.
  19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

image.jpg image.jpg image.jpg
    Misschien zo beter zichtbaar

20. Verdwaaldeooievaar

15 okt 2018
    11
    17
    3
    Vrouw
    Ik zie hem wel, erg licht. Had de streep na enkele dagen niet donkerder moeten zijn? Ben benieuwd naar je bloeduitslag

Deel Deze Pagina