Wie helpt mee turen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HaNa540, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Of ts dat wil betwijfel ik. Maar ik wil het zeer zeker! :roflmao::roflmao::roflmao:

Mj89, Rosa5, Koektrommel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoe lang heb je de spiraal gehad ?

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Bijna een jaar.... en jij?

4. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Maar hoe je je voelt kan nog altijd toeval zijn of dat je vriendin vanaf de eisprong al misselijk was , Ik was een paar jaar lang bezig met soms het idee of het raak was maar of een tuur of niks te zien op de test , Had een keer in een winkelcentrum gekotst en een paar keer een rare bloeding , Misschien was het af en toe raak of was het toeval hij bleek later in ieder geval onvruchtbaar ;) Wil niks over jou zeggen wie weet is het even raak geweest of is het nog steeds raak maar na het verwijderen van je spiraal kan je lichaam nog wat gek doen en eigenlijk is het vrouwelijk lichaam een geval apart en gebeurt het regelmatig dat zelfs de zogenaamde regelmatige cyclussen nog weleens een rare sprong nemen .

5. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dan zou ik beginnen als ik jou was. Het is echt niet normaal zoals jij mensen hier af zit te zeiken.
    Ken je het verhaal van die honderden spookrijders op de snelweg?

Ik zou eens heel ernstig gaan kijken naar jouw aandeel in deze situatie in plaats van constant te trappen naar mensen die niet in jouw straatje mee lullen.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Er is niks geheim hoor ik had getempt maar de eerste 4 dagen een temp ingevuld met Mn ( normale basale lichaams temp zoals deze altijd was 36,6 ) zolang als ik getempt heb.
    Vanaf dag 4 was Mn menstruatie minder en ben ik gaan tempen rectaal elke ochtend om zelfde tijdstip maar omdat Mn temp ( nu blijkt dus veel lager is basaal 36,3 ) heb ik hem aangepast. De eerste 4 dagen. Maar zelfs al verwijder ik die eerste 4 dagen dan nog geeft ff Mn eisprong aan.
    Overigens waren Mn temp kaartjs van voor de zwangeschap van de jongste en daarvoor en toen stond ik elke ochtend zo 1,5-2 uur later op als nu.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat weet ik hoor Daar hou ik ook zeker rekening mee hoor dat het van slag is. Maar Mn man en ik zijn wel vruchtbaar daar zit ik niet over in We hebben namelijk al 3 kindjes.
    Maar dir voelde ik echt alleen toen ik zwanger was en bij de jongste ook al voor nod

8. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Iets met popcorn.. :|

Maan14, RoosDeWijn, Koektrommel en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Omdat ik me verdedig??? Om wat ik voel?

10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Omdat je ronduit asociaal doet en totaal niet leest wat mensen je zeggen. Zodra ze niet vinden wat jij vindt zijn het niets gunners.

Koektrommel vindt dit leuk.
  11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

En jullie lezen wel wat ik zeg dan??
    Ik heb niemand uitgescholden of dergelijke dus ik vind jou reactie ene beetje overdreven

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie geen streepje op je predictor en de action lijken mij eerder indroog

Op je vraag van innestelingsbloeding was het bij mij zo dat ik roze slijm had op dinsdag met kramp en op donderdag positief testte

13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk vind je dat overdreven. Valt t je niet op dat alle mensen hetzelfde zeggen? Dat je enorm kattig en stekelig reageert? Je hoeft niet te schelden om asociaal te zijn he

Rosa5, Koektrommel, Lisa280887 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Het is er weer een eentje voor in de boeken hoor.

Maan14, Rosa5, Koektrommel en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dank je wel voor je antwoord.
    Ik had dus vrijdag hele erge lage rugpijn en pijn in Mn buik. En dus zaterdag helder bloed maar leek wel verdund was heel waterig. Ik wacht nog maar even af tot woensdag

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hormonen denk ik ;)

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dan kwam het bloed zomaar aanwaaien en heeft de huisarts uit zn nek zitten kletsen. Nu blij? Heb jij weer gelijk.

18. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zie je indringers! Gefeliciteerd, ik gun het je van harte.

Trouwens wel grappig dat je zelf niet zit te wachten op de mening van @RoGiJuLi maaar je haar wel tagt in een topic van iemand anders omdat “zij het wellicht wel weet”...

Koektrommel, MamaZijnIsDeBom en Mammielove vinden dit leuk.
  19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

10 weken gehad

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh lekker sneu.... Mn tel maakt er wat anders van. Omdat dat over hormonen ging. En daar heb ik geen verstand van en zij wel aangezien ze daar vaak dingen over post. Dus ben ik zo eerlijk om dan te zeggen misschien dat zij het weet!

Deel Deze Pagina