Wie helpt mee turen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HaNa540, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat hoop ik ook.

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Nee geen sorry want dan kunnen we allemaal wel sorry zeggen omdat we allemaal ook best pittig (niet even tactvol) terug reageerde.

Ik voel echt met je mee. Ik hoop echt dat de test deze week op gaat lopen. En anders dat je gewoon een duidelijke doorbraak hebt kwa vloeien. Zodat je weer een frisse nieuwe ronde in kan.

En kom op he... we zijn allemaal mensen. Ik ben zwanger en ook niet even aardig momenteel maar ik geef het ook rond uit toe en probeer mij te beheersen.

Rosa5 en HaNa540 vinden dit leuk.
  3. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik zie wat je bedoeld, maar bennog steeds van mening dat het indroogstreepjes zijn helaas. Hoop echt dat ik ernaast zit en je over een paar dagen duidelijkheid hebt dmv een mooie positieve test!

HaNa540 vindt dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat ie goed gaat oplopen.

HaNa540 vindt dit leuk.
  5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zie op je laatste test ook een streepje, maar denk toch echt dat het een indroger is. De predictor die je straks hebt geplaatst daar is naar mijn mening helemaal niets op te zien. Die is betrouwbaarder dan de action.

Vooralsnog denk ik niet zwanger, maar wie weet ben je gewoonweg echt te vroeg met testen.

HaNa540 vindt dit leuk.
  6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie ik hoop ook snel op meer duidelijkheid. Ik had gehoopt vandaag op de uitslag.

Verw8 vindt dit leuk.
  7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat je zwanger bent. Zou het ook echt loslaten. Je kan jezelf zo echt helemaal gek maken om niks.

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Misschien heb ik erover heen gelezen maar kan het zijn dat je nu je ovulatie hebt?

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik gebruik test strips en clear blue ovulatie testen. Deze waren afgelopen dagen negatief

10. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik veroordeel je niet want ik kan helemaal voelen hoe graag je zwanger wilt zijn, maar........alle stress die komt kijken van hoe je er nu instaat zou wel eens een averechts effect kunnen hebben en je cyclus overhoop gooien. Je zal de eerste niet zijn die later ongesteld wordt door de stress.

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb dat idd wel eens vaker gelezen. Maar ik heb heeeel wat stress gehad maar nog nooit afwijkende cyclus. Maar wie weet is dit de eeeste x.
    Ik hou echt alle opties open. Cyclus van slag,
    Latere posi test,
    Een begin va zwangeschap wat niet goed afgelopen is.
    Ik ging dit weekend ook echt uit van een menstruatie

12. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

#152 Lisa280887, 15 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2018
    Oh nee? Ik vond jouw opmerking naar mij toe toch best op het randje.

‘Jij weet niet hoe het is om zwanger te zijn dus hoe kan je mij nou wat vertellen’ zo ongeveer. Terwijl ik jou daarvoor gewoon advies gaf.

Feit is en blijft dat bepaalde dingen niet kloppen aan jouw verhaal. Maargoed. Dat zullen de emoties wel geweest zijn dan.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Op de eerste plaats voor jezelf maar daarna ook voor je mede-forummers. Zoals jij je hebt gedragen op het forum de afgelopen dagen is niet normaal. Emoties hebben we allemaal weleens, dat is menselijk. Het is de manier waarop je ermee omgaat. Daar kies je zelf voor.

Niemand is erop uit om je opzettelijk te kwetsen. Net zoals dat niemand het je niet gunt. Eerlijkheid en realisme kan pijnlijk zijn. Maar liever eerlijk dan oneerlijk en onterechte hoop toch?

Rosa5, Koektrommel, paula1984 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik zie overal wel streepjes op staan.
    Maar helaas ben ik het eens met de andere ERVAREN meiden hier op zp.
    Na jaren meelezen meeleven in elk topic. Na jarenlang zelf in de mmm te hebben gestaan.
    Ben ik van mening dat als.je hcg vrijdag 11 was. Zaterdag /zondag 22 zondag/maandag 44 moet zijn geweest. En je dus al een hele duidelijke streep moet hebben gehad.

Je hebt net je spiraal eruit. Het is heel normaal ja ook al heb je hem maar 10 weken gehad. Dat je lichaam even een reset gaat maken. Het kan wel even duren voor het weer op gang is gekomen.

En dan kan je zo boos reageren op iedereen die niks ziet of je dit zo uitlegt of je vriendin erbij gaan halen die zich al zwanger voelde vanaf de eisprong. Sorry maar als je logisch nadenkt weet je dat dat niet kan. Het eitje dat bevrucht is zweeft de eerste 5 a 10 dagen in je buikholte eileider naar je baarmoeder daar gaat ie pas innestelen. Pas dan na 2 dagen ongeveer krijgt je lichaam een seintje dat er iets aan de hand is. En dat is zo minimaal.
    Dus stop met reflecteren van anderen op jezelf. Blijf door testen en als ie dan duidelijker wordt wil ik je best feliciteren.
    Helaas kan ik dat nu dus nog niet.

Rosa5, Koektrommel, YellowEyes en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Ukkienr2

Ukkienr2 Lid

14 okt 2018
    45
    39
    18
    Vrouw
    Ladies denk om je bloeddruk en hormoontjes ;)

Maar @Mamavand ik zie wel wat op de allerlaatste foto die je hebt geplaatst, maar twijfel of deze niet grijs is....gewoon over 1 a 2 dagen nog een testje er tegen aan gooien en hopelijk heb je dan meer duidelijkheid! Want die onzekerheid is ook niet fijn

HaNa540 vindt dit leuk.
  15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Helaas ben ik het ook eens met de dames hierboven. Bij een (goede) zwangerschap had je denk ik al wel een duidelijkere test gehad. Maar ik hoop voor jou dat we het allemaal fout hebben en de bloedtest iets anders uitwijst.

Even offtopic; voor iemand die net haar spiraal heeft laten verwijderen kom je erg geobsedeerd over. Ik heb het een en ander gelezen van je, dus snap dat dit weer enorm spannend moet zijn. Misschien kun je een vorm van ontspanning voor jezelf vinden om het toch een beetje los te kunnen laten? Je komt erg gespannen over en ik denk dat dat ook niet echt bevordelijk is voor je lijf.

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zo heb ik het absoluut niet gezegd. Jij was er heel stellig van dat ik niks kan voelen volgens jou.
    ( maar hier boven lees je nog een reactie van ieman die zegt ik voelde het gewoon aan Mn lichaam, voordat ze positief kon testen)
    Toen zei ik alleen ik wil je absoluut niet kwetsen maar je bent zelf nooit zwanger geweest en gaat ervan uit dat alles verloopt volgens een boekje of biologie. Maar elk lichaam werkt anders. Bij Mn jongste zoontje voelde ik het ook. Ook al ruim een week voor ik kon testen. Ik heb jou in deze aangegeven dit niet kwetsend te bedoelen jij gooit vervolgens een opmerking over mijn miskramen om mij wel te kwetsen.
    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je heel snel zwanger mag raken.. en dan zul je ook zeker ervaren dat geen enkele zwangerschap gelijk is, of volgens het boekje verloopt

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat klopt wel, ik ben er erg gespannen over, ik wil het liefste alle touwtjes in handen hebben. Maar ik weet dat dat niet kan. En ik ben bang dat Mn grootste angst uit komt en dat Mn lichaam helemaal van slag is door die spiraal.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Voor degene die me wel willen helpen,
    Ik heb bericht van de huisarts gekregen ( heb een mailtje gestuurd en gelukkig reageert ze erop) Mn hcg is 5 dus officieel niet zwanger) ze zegt ik denk dat er wel iets gaande is geweest.
    Omdat ik aangaf dat ik nauwelijks bloed had verloren, wilde ze me wel een kuur geven om de menstruatie op te wekken.???
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    En wat voor uitwerking heeft zo iets op je cyclus ??
    Geeft dat een soort reset aan je lichaam??
    De huisarts gaat nog even overleggen met de gyn, ook omdat ik sinds gisteren heel erg buikpijn heb. Aan een kant! Lijkt hel erg kwa pijn op dat van Mn blindedarm ontsteking. Ze zei misschien is het verstandig even een echo te maken. Zodat we weten waar we aan toe zijn. Dus ik wacht dat maar af.
    Maar als iemand mij iets meer kan vertellen over zo kuur? Zou ik dat erg fijn vinden.

19. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Vervelend voor je dat de test negatief is. Met zo'n kuur krijg je 10 of 15 dagen tabletten en dan komt binnen korte tijd de menstruatie. Ik zou er zelf in jouw geval niet voor kiezen en nog even afwachten

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Is dit de enige keer dat er geprikt is op hcg?

Deel Deze Pagina