Gisteren kwam ik bij toeval op een mooie tekst voor het geboortekaartje toen "ik heb je lief" van Paul de leeuw op de radio was. Het ging om de tekst, " ik heb je lief, het is veel meer dan houden van" Alleen vind ik het zo niet lekker lopen en wil ik het dan in het meervoud, vanuit manlief en mij dus! Wie wil met mij mee denken?
Vind het wel erg leuk. Denk dat iedereen het liedje wel kent. Als je er van maakt we hebben je lief.. Vind ik het niet zo mooi Succes!
Leuk! Ook ik vind het niet zo raar als je de ik-vorm gebruikt, juist vanwege het nummer. Al zou ik ook, net als jij, heel erg twijfelen
Vindt het ook wel mooi sukke.....ik zou de tekst heel mooi in het midden van de pagina plaatsen....ech opvallend!
Die zin beschrijft ook wel echt het gevoel. Het is niet zo maar houden van wat betreft je kind!!!! Misschien toch maar de ik vorm overwegen dan.
Ik heb ook zo'n zin in de ik vorm die ik erg mooi vind, maar vind het zelf niet passen in een geboortekaartje, omdat het kaartje vanuit beide ouders is. Je zin vind ik trouwens wel mooi.
Bedankt smile, ik ga hem hier is voorleggen! Bij zoonlief hadden we trouwens, in papa's ogen twinkelt een lichtje wat duizendmaal meer zegt dan een gedichtje! Daarna kijkend zou het in de ik vorm eigenlijk wel kunnen!
Als je alleen ik veranderd in we....dan is het nog zo herkenbaar van het liedje...en is het een beetje gezocht. Nu is de strekking van de tekst nog hetzelfde...maar toch met een aantal andere woorden. Wordt het meer je eigen tekst...tenminste...zo kijk ik er tegen aan