Welke naam vinden jullie het mooiste? En het beste passen bij J.im (op zijn engels Djim) en V.ajèn? Met de post hoeft het geen probleem te zijn, ze hebben andere initialen. Reageer hierboven op de Poll. zodat de aantal stemmen in precentage te zien is.
Noud vind ik het leukst maar bij andere namen van de kinderen vind ik Vince of Sten beter passen. Heb Sten gestemd, lekker stoer.
Dank voor je reactie!! Dat is een hele goeie tip ja. Sten lijkt inderdaad te rijmen op Vajèn. mmm niet aan gedacht. Dank je wel. Nadeel van Noud vind ik wel dat het echt Hollands is vergeleken met J.im (op zijn engels uitgesproken). Als je nog tips hebt voor andere 2 namen ofzo ook altijd welkom hoor haha.
Haha leuke reactie! Zou je het niet erg vinden dat er 2 V's zijn? dat vind ik het enige nadeel van die naam.
Ik persoonlijk niet. Maar met de post kan het wat lastiger zijn inderdaad. Het is net wat jullie gevoel er bij is. Ga jullie je er teveel aan storen of niet? Als het DE naam is voor jullie (is sowieso de leukste vd 3 ), dan zou ik ervoor gaan.
Vind Sten of Vince het beste passen bij je oudste twee. Maar omdat Vince héél veel voorkomt hier en ik Sten ook wat specialer vind, heb ik op Sten gestemd.