Hoe goed katten de weg terug naar huis kunnen vinden ? 1 van onze katten ging net een stuk mee wandelen met de honden .. Doet ie vaker... Alleen vandaag liep ik wat anders waar onze kat normaal niet komt... We kwamen een rotweiler tegen en die ging te keer en ja hoor weg Jedi ... Hij rende kei hard weg ik heb nog geroepen normaal komt hij dan altijd naar je toe maar geen kat te bekennen Heb net alweer even lopen zoeken maar nee hoor... We waren ong. 750 meter van ons huis af.. Weten katten dan de weg terug naar huis of?
Nou hij gaat de straat niet eens uit Ik hoef maar uit het raam te kijken en ik zie hem We wachten geduldig af... Ben nu enorm blij dat hij een chip heeft
Oit dat krantenbericht gelezen van die kat die vanuit Limburg is teruggelopen naar Amsterdam naar zn ouderlijke huis? Als die kat dat kan, kan die van jou dat ook
Wij hadden katten maar moest helaas weg ( 15 jaar geleden al hoor) verder op gehaalt met een auto maar 1 maand later stond hij weer voor de deur. Mensen gebeld ( die hadden ons eerder gebeld dat de kat weg was) dat hij hier weer was... Helemaal van Dirkshorn naar Schagen gelopen. Denk zo'n 10 kilometer. Jouw kat is misschien wel erg geschrokken van die hond. Zou eten buiten zetten voor de zekerheid, hem gaan roepen.
Wij hebben vroeger een kat gehad die liep ook altijd mee. één keer ging hij ook verder dan normaal en deze is helaas later aangereden. Hij was bijna thuis.