Buikband

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gumpie1709, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Hoi allemaal,
    Vanaf wanneer kan je een buikband gaan dragen?! Of zijn jullie een buikband gaan dragen?!
    Groetjes

2. Dana

Dana Niet meer actief

Vanaf een week of 20 deze keer en bij de eerste 25 weken.

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Nu nog niet, heb er wel 1, maar mijn buik is nog net iets te klein voor de buikband. Vind ik dan persoonlijk een beetje raar uitzien, een buikband met een kleine buik. Maar goed, je mag hem natuurlijk gaan dragen wanneer je zelf wilt.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

het mag altijd natuurlijk daar zijn geen regels voor. ik deed het pas met een week of 22

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was 28 weken.. Daarvoor gleden ze gewoon af.. Lol

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik heb ze geleend van vriendinnen dus ze zijn al een eindje opgerekt. Ze zitten mij nog steeds te ruim en ik vind ze eigenlijk ook een beetje gek staan bij mij.

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Zijn de meeste buikbanden die je over je kleren draagt niet alleen voor de sier? Die ondersteunen toch niet? Je hebt toch ook speciale voor onder je kleren die je buik ondersteund en je rug minder hol trekt dus minder rugklachten?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De buikbanden voor over je kleding voel ik me ook nooit prettig in, ik loop dan maar te hijsen en alles glad te trekken. Niets voor mij!

9. JustDietje

JustDietje Niet meer actief

ik al vrij snel de 2de zwangerschap, 11 weken ofzo, moet zeggen dat ik het erg fijn vond na de keizersnee ;)
    vriendinnen van mij doegen ze al eerder, kan ook iedereen zien dat je zwanger bent :)
    Iedereen mag het zelf weten, maar denk dat ik er ook weer vroeg bij ben hihi!

@Gumpie, wat dacht je zelf dan? :)

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ongemakkelijke dingen en ook helemaal niet mooi. Vooral als ie gedragen wordt terwijl er nog nauwelijks een buik te zien is, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
    Heb sinds een week wel een Anita BabyBelt, maar die is voor onder je kleding en gebruik ik alleen tijdens werk of als ik langere tijd moet staan/lopen. Is echt voor ondersteuning.

11. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee. Persoonlijk vind ik buikbanden niet zo leuk, dus denk niet dat ik ze zal gaan dragen. Tenzij onder mijn kleding en als ondersteuning, maar waar krijg je die eigenlijk?

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb er 2 gekocht, een paar keer aangehad, maar ik vind het geen porum, geen gezicht.

13. danip

danip Niet meer actief

Ik heb ze nog niet om, en ik ga ook niet voor de buikbanden die je over je shirt draagt, die vind ik niet zo mooi. Ik had afgelopen woensdag voor het eerst (lange dag winkelen) het gevoel dat ik een ondersteunende band prettig had gevonden. Ik had daarna erg last van mijn buik namelijk. Dus ik ga nu wel zo langzamerhand een kopen.

14. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze net bestelt, vind ze meestal erg leuk, gewoon over een wit shirtje geeft net wat extra's. Ik denk dat ik ze ga dragen als ik ze binnen heb. heb al een redelijk buikje en je kan net wat meer varieren met je kleding!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb het nooit gedragen maar vind dat toch wel jammer, het was meer dat ik me schaamde en waarom? tja slaat echt nergens op....dus volgende keer ga ik dat WEL doen!!! Heb toen zulke leuken gekocht...kaartjes zitten er van sommige nog aan :(..

Dus als jij denkt dat het mooi staat gewoon doen! er staat geen aantal weken voor, kan me alleen wel voorstellen dat je het pas doet als het ook wel wat zichtbaar is natuurlijk :)
    maar show het maar!

Deel Deze Pagina