nieuw bed kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Over een tijdje ga ik dan toch eindelijk naar een nieuw huisje!!!!
    Nou wil ik graag een nieuw bed (180x200), maar weet niet goed waar te zoeken behalve IKEA. Daar heb ik wel een leuke gezien, maar ik wil graag even rondkijken voor ik er een aanschaf..

+ waar kun je een goed en voor een redelijke prijs een matras kopen?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb geen idee waar je een leuke bed zou kunnen kopen in plaats van ikea daar hebben ze alleen maar leuke dingen hahah

kan je wel afraden om bij leen bakker tegaan.. drama na een maand heb je een kraakbed..

Kusjes Nukie

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je zou ook eens kunnen kijken bij een bedden speciaal zaak.
    Wij hebben ons bed bij Bosma bedden gekocht.

Je zou ook eens kunnen kijken bij beterbed.

4. wannie

wannie Niet meer actief

Bij beter bed is vaak de aanbieding 2 halen 1 betalen. Geldt ook voor bedbodems.
    Daar heb ik mijn matrassen vandaan
    Zonder die aanbieding zou ik ze nooit gekocht hebben.
    900 per stuk en elektrische bedbodem 500 per stuk
    Ik kan wel de eerste 15 jaar vooruit dus is het geld dubbel en dwars waard.
    Mijn bed komt trouwens ook bij de ikea vandaan:p
    Ik weet niet of je dicht bij de grens woont, maar in duitsland liggen de prijzen bij ikea een stuk lager. Zo heb ik ongeveer 100/150 euro bespaard.(is al 3 jaar geleden dus weet het niet meer precies:p )
    Had wel bed +2 nachtkastjes+dekenkist +roltafel (malm serie)

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Beter Bed zou ik afraden, wij hebben daar hele dure matrassen gekocht, na 3jr slecht, kregen wel nieuwe maar moesten wel de voorrijkosten betalen (iets van 50euries) nu 3jr verder, weer de matrassen slecht (NASA matrassen 500euro per stuk!!!) en wat denk je, helaas pindakaas, de garantie van 5jr, geldt alleen op de originele eerste matrassen....

Ik zou eerder voor de Ikea gaan, goed, betaalbaar en uitstekende garantie!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Leenbakker heeft volgens mij ook wel prijzen in de zelfde categorie als Ikea. Misschien dat een idee?

Matras vind ik ook moeilijk. wij willen eigenlijk ook een nieuwe en wilden bij de Ikea kijken, we hebben niet heel veel geld om een dure te kopen.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    de prijs zegt ook niets meer, ik heb van mijn moeder 6 jaar geleden een bed gekregen met een matras van 750,- euro en nu is dat ding al helemaal naar de klote!
    dit was bij een bedden speciaal zaak.

wij willen nu graag een boxspring maar heb ook geen idee waar ik moet kijken, we zaten zelf aan leen bakker te denken.

Deel Deze Pagina