Hallo Wij willen ons kindje in de 2de naam vernoemen. Nu moeten de volgende letters in de naam voorkomen. JaNaMa of JNM Wat kun je daar van naam voor maken. Zowel voor een jongen of een meisje. Had zelf Merlijn voor een jongen en Merijn voor een meisje dit vind mijn man niks. Dus wie heeft tips alles is welkom. Alvast bedankt
Merijn vind ik ook een jongensnaam. Moeten alle letters die je noemt erin voor komen of 1 van die letters?
Alle letters moeten er in voorkomen. Dus of NaMaJa of NMJ andere volgorde mag wel. Jorina is wel erg leuk alleen mis de M. Had een meisje in de klas die hete Merijn. Vind hem eigenlijk voor beide kunnen. Alleen niet leuk genoeg. Merlijn vind ik wel erg leuk. Maar we zoeken naar meer namen. Het is erg moeilijk daar zijn we wel achter gekomen.
Jasmijn? Waarom moeten die letters er eigenlijk in voorkomen? Niks moet toch? Zou het belangrijker vinden dat jullie de naam mooi vinden.
Nee niks moet. Maar ik wil het kindje vernoemen naar 3 mensen in 1 naam. Lang verhaal, maar het is erg bijzonder. En ja dan moeten deze letters erin voor komen. En dan ook nog een mooie naam verzinnen. Mooie namen kan ik zo bedenken. Maar namen waar deze letters in voorkomen is lastig. En we willen niet in de eerste naam vernoemen en ook niet 3 namen. Dus het moet verwerkt worden in 1 naam. Merlijn is een voorbeeld de M zit er in de J zit erin en de N dat is wat we graag willen. En nu ben ik opzoek naar meer namen. En dat blijkt moeilijk. Jasmijn zal ik meenemen vind het zelf wel erg mooi. Alleen mijn man is zo zinnig. Bedankt voor het meedenken en hoop op nog een paar namen.
Annemijn Marjolein Tijmen Wel lastig zeg, vooral voor 'n jongen. Als ik er nog meer weet, laat ik het weten!
Wat ontzettend fijn dat jullie zo goed meedenken. Tijmen en Jasmijn vind ik wel erg leuk. Meer namen zijn nog welkom we hebben nog even.