Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb een box de afmeting is 75x90cm (bxl) Maar nu zoek ik een leuk boxkleed zijn ze allemaal die ik tegen kom groter.... 80x100cm b.v. Klopt dit of heb ik gewoon een kleinere box als de standaard maat? Bedankt
Boxkleed kan je wel groter kopen dan de afmeting van de box. Mijn box is 74x94 en heb zelf een kleed gemaakt met de afmeting 80x100
Dan staan de randjes een beetje omhoog en valt het speelgoed er niet zo snel uit. Bovendien schuift het kleed dan niet zo snel aan de kant waardoor kindje op de bodemplaat ligt. Bonnetje bewaren en kijken of het er leuk uitziet.
De onze is ook ietsie pietsie groter dan de box. Ik vind het wel handig, de knuffeltjes die erin staan kunnen zo mooi rechtop zitten
ons boxkleed is ook iets groter dan de box! Vind het wel handig zo kan de kleine er ook niet naast ´rollen´ dat ze op de plaat terecht komt
Hier ook groter. Dan kun je aan de achterkant de rand omhoog zetten, zodat het speelgoed niet achter de box valt
oke ja dat is wel een idee om die rand omhoog te zetten nog niet aan gedacht dan komt het wel goed hihi