Ideetjes gezocht... Roepnaam voor deze tweede zoon is b.enjamin, dat staat vast. Grote broer hebben we vernoemd naar beide opa's. Nu een naam voor kleine broer... Opa's zijn geen optie meer, maar we willen deze uk wel vernoemen naar zijn vader j.asper. Ik vind het leuk om weer drie namen te hebben, maar we komen er niet uit. We zoeken dus iets tussen b.enjamin ..... J.asper Mijn favoriet was o.livier, maar manlief vindt dat te ballerig worden. Manliefs favoriet was fynn, maaar ik vind dat niets, rijmt op b.enjamin. We hadden nog j.ames, maar dan ben je geneigd om b.enjamin en j.asper ook op zijn engels uit te spreken en wordt het een beetje raar. Mocht iemand nog een idee hebben, let me know!
B.enjamin F.lorian J.asper vindt ik wel leuk... Of anders : B.enjamin M.atthias J.asper B.enjamin C.hris(tiaan) J.asper B.enjamin W.essel J.asper B.enjamin V.ince J.asper B.enjamin T.ristan J.asper B.enjamin T.obias J.asper B.enjamin T.hijmen J.asper B.enjamin S.ilvan J.asper B.enjamin V.alentijn J.asper
Dank je voor je lijstje! Wat grappig: valentijn, thijmen en tobias staan ook nog op mijn lijstje favoriete jongensnamen. Wellicht nog eens voorleggen aan manlief....
Benjamin Jasper Joe ( spreek je uit al Djoo) Dat was mijn eerste gedachte maar ik begrijp dat Jasper achter aan moet staan. Groetjes Margriet
Benjamin Julian Jasper Benjamin Joris Jasper Benjamin Thije Jasper Benjamin Mathijs Jasper Benjamin Silvijn Jasper Benjamin Floris Jasper Benjamin Pieter Jasper