Ik geef nu al 9 maanden volledig borstvoeding en ik heb nog geen cyclus. Voorheen was mijn cyclus ook erg onregelmatig door pcos (en ik slik medicatie voor Hashimoto maar dat staat er los van denk ik?). Maar… ik heb sinds 2 maanden af en toe wat druppels bloed verlies alleen het breekt niet door. Herkennen jullie dit tijdens de borstvoeding periode? kan het komen door hormoon(dis)balans ivm de borstvoeding?
Dat kan door de bv komen, maar zou het wel even in de gaten houden. Zit er ook regelmaat in? En bloed je bijvoorbeeld ook na de seks? En Hashimoto en goede/slechte waardes kunnen zeker van invloed zijn op je menstruatie hoor. Als mijn waardes slecht zijn is mijn menstruatie veel onregelmatiger
Ik herken het ja. Volgens de huisarts waren hormonen inderdaad uit balans. Weet alleen niet meer wat ik uiteindelijk heb gedaan, was in 2014 1 van de opties was hormonen bijslikken
Dat wist ik niet. Mijn cyclus was altijd al onregelmatig door pcos maar heb pas hashimoto sinds een paar maanden dus tijdens de borstvoeding periode gekregen en dus nog geen cyclus gehad. Kan nog niet oordelen of het m’n cyclus beïnvloed. Lekker totaal plaatje dus