Levi en Senn. Ik weet niet of je veel aan ons hebt, ik zie allerlei verschillende combi's voorbij komen
Haha, ja klopt. Maar het geeft wel een beetje een beeld van voorkeuren. En Luca valt hierdoor sowieso af Ik ga alle antwoorden noteren denk ik en dan turfen welke namen als meest worden genoemd. Ik doe wel veel uit op meningen van anderen, dat helpt me wel met de uiteindelijke keuze!
Zou kiezen voor: Yara, Liam, Joah en dan (Levi of Daan) Daan: Mooie frisse naam Levi: leuk lijkt een beetje op Liam, maar niet te veel Noud: je vindt de klank hard: misschien Wout Luca: zeg je Luuka, dan zou ik het niet kiezen. Uitspraak Loeka kan wel. Senn: Vreselijke naam (sorry). Zou dan eerder voor Senne kiezen. Joah: heel mooi, niet te onbekend denk ik.
Senn & Joah vind ik de mooiste combinatie bij de namen van broer en zus. De combinaties Daan & Senn, Noud & Joah en Noud & Senn vind ik ook mooi Luca en Levi kies ik niet voor omdat Liam ook al met een L begint. Dus: 1. Yara, Liam, Senn & Joah 2. Yara, Liam, Daan & Senn 3. Yara, Liam, Noud & Joah 4. Yara, Liam, Noud & Senn
Ik ken een tweeling die Daan en Noud heten en op de dag dat zij geboren werden, werd er in datzelfde ziekenhuis nog een tweeling geboren die ook Daan en Noud heetten (vertelde de moeder mij). Bij de namen van je kinderen vind ik Senn en Joah het best passen