Lieve iedereen die dit leest Eigenlijk best erg dat ik het zo vraag Normaal ben ik er niet zo van Via Facebook loot ik mee voor het winnen van een verjaardagstaart voor ons zoontje van bijna 2 Ik heb hard likes op een foto nodig om woensdag als eerste te eindigen Iedere like is geweldig top super!! Je zou me er zo enorm mee helpen Via Facebook pagina Marcella's taarten uit goirle Ik ben op fb Danielle franken Ik heb een foto geplaatst onder haar actie voor het Winnen van een confetticake Ik ben helaas geblokkeerd door de persoon die mij achtervolgd zodat ik niet zie hoeveel likes zij heeft😌😑 Elke like is meegenomen Bedankt alvast
Er is trouwens een stem topic. Misschien kun je daar je oproepje ook nog weg zetten. Dit topic zal het beheer sluiten, omdat losse stemtopics niet toegestaan zijn.
Ik heb ook geliked. Niet alleen voor jou maar ook om je rivale te treiteren hihi. Je hebt er nu geloof ik 157.
Losse stemverzoekjes zijn niet toegestaan. Je mag een oproep plaatsen in Het grote Stemtopic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl