Stoomkoker, meerwaarde?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rainbow88, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
  2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Wij hebben ze vroeger jaren gebruikt, moet zeggen is vrij makkelijk. Je zet je eten klaar in de ochtend bijvoorbeeld en zodra je wil gaan koken, draai je de timer aan en begint hij te stomen (zet hem niet onder je keukenkastjes, dan is alles nat!) en 'ping' hij is klaar en alles is gaar(tenminsten vaak zo, soms moet het iets langer dan verwacht) vlees vind ik zelf niet zo lekker uit dat ding, dat moet echt gebakken worden vind ik! Mijn moeder gebruikt hem nog steeds omdat ze niet te lang boven de pannen kan hangen, ik zelf gebruik toch liever pannen, dan kan ik zelf tenminsten nog wat extra's kruiden enzo toevoegen

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik heb hem al jàààren en hij wordt zeker een maand per jaar gebruikt :) alleen voor de asperges, verder niet. In het begin gebruikte ik hem veel voor groente en vis, maar ik vind gebakken vis gewoon lekkerder en groenten stomen of koken is gelijk voor mij...
    Dus hij is verhuisd naar de berging om daar elk jaar in mei/juni uit te mogen.

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij hebben een simpele stoompan.. Zo eentje waar je in de onderste water doet en de bovenste 2 de groenten, aardappelen, enz.
    Kostte iets van 25euro en we gebruiken hem dagelijks.
    Wilde in eerste instantie een electrische maar toch de "ouderwetse" gekocht en zeker geen spijt.

Deel Deze Pagina