(voor mij) vreemde verschijnselen

Discussie in 'Miskraam' gestart door junior1, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo allemaal,

Ik heb helaas afgelopen zondag ook een VMK gehad. Donderdag had ik een positieve test en zondag was het alweer over met kramp, bloed en een witte test.

Maar nu heb ik steekjes in mijn borsten en zijn ze opgezet. En ik ben heel erg moe.

Komt dit iemand bekend voor??? Hoort dit erbij?

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Niemand?

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey Junior,

Als eerste heel veel sterkte!!!
    Ik vermoed dat het te maken heeft met de hormoonwisselingen.
    Ik heb zelf een paar weken geleden een mk gekregen bij 5,5 a 6 weken en toen ik het vloeien al had gehad, kreeg ik pas last van mijn borsten. Daarvoor helemaal niet.
    Ik ben nog steeds redelijk moe, heb minder energie als voor die tijd, het wordt gelukkig wel beter. |
    Je lichaam heeft echt even de tijd nodig om te herstellen.
    Nogmaals, sterkte meid.

4. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Lieflief,

Ik zie dat jij HELAAS al enige ervaring hebt met dit onderwerp. Jij ook heel veel sterkte!

Bedankt voor je berichtje. Hormoonwisselingen klinkt inderdaad heel logisch. Omdat ik maar drie dagen zwanger was (althans, dat ik het wist) voelt het een beetje "aanstellerig" om er last van te hebben. Maar je hebt gelijk, er gebeurt toch wel iets met je lichaam.

Ik hoop je heel gauw te zien onder het kopje ZWANGER!!!!!!

5. logo

logo Niet meer actief

Sorry heb weinig tijd gehad om op het forum te kijken dus daarom nu pas een bericht.
    Het kunnen nog echt je hormonen zijn hoor. Die zwangerschapshormonen zitten in je lichaam en zijn niet direct weg bij een miskraam.
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina