Allereerst aplaus dat ik zo vroeg ben met mijn kerstkaart....normaal verstuur ik ze pas na de kerst Ik heb zelf met behulp van psp een kerstkaart gemaakt. Ik vond hem op zich erg leuk geworden, heb hem 50 keer laten afdrukken en net allemaal geschreven en in de envelop gedaan. Zie ik ineens.....dat er rechts in de hoek heel licht 2009 staat!!!!! Je moet wel goed kijken hoor. Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 34263 Versturen of toch maar een nieuwe maken en die af laten drukken? Ik heb hem al aan verschillende mensen laten zien en die zagen het volgens mij ook niet.
Als je goed kijkt zie je in het rood 2009 staan. Ik moet wel zeggen, dat het afgedrukt duidelijker is.
Ik zie het ook niet. Misschien kan je het er op de binnenkant op een grappige manier bijschrijven ofzo? Denk dat de meeste mensen het nog wel grappig zouden vinden. Zou ze zeker niet allemaal opnieuw laten drukken, pff...
Op zich geeft het toch niet. Er staat alleen "christmas" op de kaart en dat valt dit jaar toch in 2009...
Wow moest even zoeken en heb mn beeldscherm op 150% gezet, maar nu zie ik het idd denk ik ! Denk dat je het in het echt beter ziet. Het is rechts bovenin toch? In dat bruine gedeelte en dan een heel klein beetje in een rode gloed 2009 erop. Wat je ermee moet doen, tja lastig, als het eigenlijk gewoon niet opvalt, wat het volgens mij niet doet zou ik ze gewoon versturen. Of misschien voor de 'belangrijke' mensen nieuwe laten printen en voor de wat minder 'belangrijke' mensen gewoon deze gebruiken?
Er staat toch onder christmas Die is nog in 2009 Dus als je er een opmerking over krijgt, dan zeg je dat dat over christmas 2009 gaat
Ik zie het nu ook wel, maar zou idd zoals hier al vaker wordt gezegd iets aan de binnenkant zetten. Bijv. En ook een heel goed 2010!!!
Ik vind het niet storend hoor, dat je 2009 niet goed ziet staan. En ik vind dat je de kaart leuk gemaakt hebt. Het enige wat ik zelf veranderd zou hebben, is dat ik aan de zijkanten van zijn gezichtje iets netter geknipt zou hebben. Verder leuk hoor. Gewoon versturen. Ik weet zeker dat je leuke reacties zult krijgen...
Haha, dat dacht ik ook, zou er gewoon zoiets van maken als ze gaan zeuren. Trouwens, dit zou mij net zo goed kunnen overkomen!
Ah joh! Dat ga je toch niet helemaal overnieuw doen! Zelfs niet als het wel opviel zonder driedubbele bril. Zo wordt er nog es over je kaart gesproken (als het al iemand opvalt dan he)
Ik moest echt heel goed kijken, maar lekker versturen joh! Zeker 50 kaarten zo weggooien, sonde joh! En als er iemand wat erover wat zou zeggen kan je gewoon zeggen; dit jaar kerst is toch in 2009?
Je ziet het amper, je moet er echt goed naar kijken wil het opvallen, de kaart is hartstikke leuk gemaakt!
hihih ik zou er een grapje van maken in je tekst.. toch best zonde dan je ze weer opneiuw zou laten printen..
Bedanky voor de reacties Ik ga hem gewoon versturen en als ik toch een opmerking krijg dan maak ik inderdaad de opmerking terug dat kerst dit jaar in 2009 valt .
Ja 2010 zou pas raar zijn. Kaarten met "een gelukkig 2009 toegewenst" zou ik wel opnieuw laten drukken