ik zoek een nummer dat een hit was eind 1997 begin 1998, moeilijk uit te leggen, maar het was een heel vrolijk nummer in een onverstaanbare taal met een vrolijke dikke negroide man die al dansend bij een waterval stond met gekleurde kleren, er was ook een vouw bij en ik geloof dat dit nummer ook eens na gedaan werd in de voorrondes van idols (althans een poging ) ik heb steeds in mijn hoofd iets van soonjasan (sorry hoor, iedereen wordt hier al gek van dat woord maar zo begint het in mijn hoofd haha, nou ja noodkreet dus, meer van mijn gehele sociale omgeving!
Noemt het liedje nt allaneh ? Ik zie het zo voor me ogen maar km nt op de zanger.. De vrouw was helemaal in het wit gekleed...
Ah al opgelost. Kende het idd ook nog. Toen ik t topic opende dacht ik dat je zou vragen om n oud kinderliedje
ahum eeh nee hoor, gewoon musicstore haha maarreh weet jij toevallig de titel ook nog haha, ik kan m niet vinden
lalalalalalalala nanana nanana Ow wat heb ik veel met dat nummer mee gelald, niet wetende wat ik zong, maar het klonk goed Lekker zomer nummer
ja toen ik je soonjasan las, moest ik ook meteen aan Wes denken! Nu kom ik er de hele week niet meer vanaf.
HAHAHAHA.. iemand zei vrouw .!! maar tis een man hoor !!!! echt een leuk liedje ja !!! er was ook zo'n gast die het met idols had nagedaan... deed het goed hoor hahaha