Ja, we hebben een nieuwe auto. Omdat ik per november een kleinschalige kinderopvang aan huis begin en we daarbij zelf ook graag een kindje willen. Daarbij was onze golf ook al behoorlijk afgereden. We krijgen hem volgende week. Het is een Opel Zafira. Een donkerrode, met sportvelgen en sportbekleding en alles erop en eraan. Ben zo blij! Zal wel wennen zijn om in zo een grote auto te rijden. Ik moest even mijn blijdschap kwijt!!! Hihi, laat de kindjes maar komen!! 8)
nou meid wij hebben altijd in 'n swiftje gereden en wij hebben sinds vorig jaar een opel astra...dus 'n stuk groter.... maar ik parkeer 'm overal hoor geen moeite mee! je bent er zo aan gewend....het is kei fijn een grotere auto...vooral met boodschappen doen enzo
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Het went snel hoor, wij zijn net van een peugeot 106 naar een 307 gegaan. Het bevalt super goed!
leukleuk gefeliciteerd! Ik rij ook een swiftje... maar zodra het kan komt er waarschijnlijk een ford mondeo station... voor een aankomend kindje en voor onze puop die over 1 jaar bijna 60 kg zal weegn!
Wat leuk! wij hebben ook net een nieuwe auto gekocht!! ! we hadden een Fiat Seisento.... en hebben nu een Kia Rio station wagen gekocht! Echt super alles en iedereen past erin, kon ik niet van die kleine fiat zeggen
Dat is een mooie auto! Wij zijn toen we Rens kregen van een Peugeot 106 naar een Peugeot 206 gegaan, maar ik ben nu zwanger van ons 2e kindje dus er zal ws een grotere auto komen. We hebben namelijk ook 2 Jack Russells die bijna altijd meegaan en die moeten dan maar in hun bench achter in de auto.