Waar leggen jullie je gedragen kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Beep, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Misschien een beetje een rare vraag, maar waar laten jullie je kleding die je aan hebt gehad, maar best nog een keer kan dragen (bijv. spijkerbroek)? In onze kamer is het namelijk nogal rommelig door alle kleding die er ligt. Het ligt bij ons altijd op een plank/tafel die aan het voeteneinde van ons bed staat, maar dat staat dus erg rommelig.

Nu zat ik te denken aan zo'n dresboy o.i.d., maar ik kan echt geen leuke vinden. De meeste zijn nogal tuttig, en als ze wel vrij strak/modern zijn, zijn ze gelijk super duur!

Hoe is dit bij jullie?

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wij hebben vier leuke haken aan de muur daar laten wij de kleren kleren die we niet meer dragen gaan gelijk in de wasmand.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou eigelijk gaat alles de was in na het gedragen te hebben ja de spijkerbroeken gaan soms nog een dag mee, die hangen we netjes over een klerenhanger aan de kast of bij een open raam

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    De kleding die nog een dag aankan, doe ik meestal gelijk de volgende dag aan.
    Ik hang ze over een stoel in de slaapkamer.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik hang mijn kleding op een haakje aan de muur in de badkamer... maarre, zo'n dressboy hoeft toch ook niet mooi te zijn, je hangt er toch je kleding overheen ;)

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gewoon de volgende dag meteen weer aan trekken en als het vies is de was in gooien.
    Hier hangt het over het voeteneind van het bed.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    de kleren wat we savond uittrekken en vies is leg ik bij de slaapkamer deur naast de kast die neem ik smorgens altijd mee naar beneden

de kleren wat nog een keer kunnen hang ik over de deur

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als t gewassen moet worden gooi ik het direct in de wasmand, maar als ik het nog een keer aankan (als er dus geen vlekken op zitten en het niet stinkt (jaja, ik ruik eraan om dat te checken)) dan vouw ik het netjes op en doe het weer in de kast. Maar daar ben ik geloof ik nogal afwijkend in te zien aan de antwoorden van de andere meiden :).

EDIT: moet er wel bij zeggen dat ik strakke truitjes (die dus strak zitten bij de oksels) en alles wat ik zo op de huid draag dus zonder nog een hemdje eronder vooral in deze tijd van het jaar na 1x dragen in de was doe. Maar bovenkleding die ik bijvoorbeeld over een ander truitje/hemdje draag doe ik later in de week nog een keer aan.

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee hoor, dat doe ik ook. Precies hetzelfde. Het meeste gaat na 1 keer dragen in de was. Als het niet stinkt gaat het de kast weer in.

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Over het bed als ik het de volgende dag weer aan doe, anders hang ik het weer in de kast

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ik het de volgende dag nog aan ga doen, dan leg ik het gewoon op de grond, of alvast in de badkamer.
    Als ik het niet de volgende dag aan ga doen dan doe ik het binnenstebuiten in de kast, zo weet ik dat ik het al een keer heb aangehad en dat ik het daarna dus in de was moet gooien.

13. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Over het handoekenrek in de badkamer (als het daar niet vochtig is), dan ´s ochtends na het douchen er meteen in.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit doe ik ook, of over de dress boy. Maar vaak heb ik iedere dag wat anders aan.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Verschillend, sokken en ondergoed gaan uiteraard na een dag in de wasmand. Bij de rest kijk ik of het nog schoon is en normaal ruikt en zo ja, dan gaat het vaak over de stoel, in de kast of ik hang het een dagje voor het open raam.
    Vaak vergeet ik het de volgende dag op te bergen, dus soms heb ik een aardige stapel opgebouwd :).

16. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hmm..

In bed, op de grond, in de kast, aan de waslijn, naast de kast, aan het haakje, op de bank, op de stoel of in de wasmand.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hangen kleding die we nog aan willen altijd of boven op de slaapkamer over de deur van de kast, of beneden in de huiskamer over een eetkamerstoel, of (vriend) gewoon naast het bed op de grond...). Vaak zijn het alleen spijkerbroeken die we langer dan 1 dag dragen de rest gaat eigenlijk allemaal na 1 dag in de was.

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    mijn man hangt het over een stoel (die daar niet voor is...maar goed...breng het dat maar eens aan zn verstand...haha)
    ik hang het aan een haak aan de muur...we hebben er twee 1tje met "His" en 1tje met "Hers"
    En soms (als het haakje vol is) leg ik het in de kast...ik doe eigenlijk nooit de volgende dag hetzelfde aan...maar pas een paar dagen later...vandaar dat dat haakje soms erg vol hangt!

Enne....mermaid...ik ruik ook of het niet stinkt hoor! Haha!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Shirtjes gooi ik altijd meteen in de wasmand... we hebben er twee op de slaapkamer, een voor mijn vriend en een voor mij.. die van mij zit altijd voller, hahha.. En als ik een broek nog eens aan wil, dan leg ik die meestal op de grond, om hem vervolgens aan het eind van de week alsnog in de was te gooien, haha.. Eigenlijk wil ik ook een dressboy of een stoel, maar dat vindt manlief niet nodig...

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb een stoel naast het bed staan, daar leg (gooi) ik het op.
    Haal ook wel eens verschillende kleren uit de kast als ik niet weet wat ik aan moet en heb dan geen zin om het weer in de kast te doen en pleur dat ook op de stoel. Aan het einde van de week ligt er dus een enorme stapel op de stoel en een deel er naast:)

Deel Deze Pagina