Wie kan ons helpen met eet schema 6 maand

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sneeuwklokje22, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hoi iedereen. Wij zijn sinds vorige week overgegaan naar nutrilon 2. Ze drinkt haar flessen sindsdien lang niet leeg. Ze laat vaak wel 130 staan. Nou krijgt ze ook veel bijvoeding. Nu als volgt
    7:30 fles 180+6 waarvan ze meestal 100 laat staan.
    9:30 half potje fruithap of vers fruit
    Slapen ( altijd stipt een half uur )
    11:30 broodje dan slapen half uur
    12:30 fles 180+6 laat ze nog 60 van staan
    14:30 liga
    16:00/16:30 warme hap
    19:00 laatste fles 180+6

Ik ben dus al overgestapt op 3 flessen maar ze loopt wel de hele dag te jengelen, ze zal vast nog honger hebben maar ik weet even niet goed meer wat ik het beste kan doen.
    Het cb adviseerde terug te gaan naar nutrilon 1 omdat er in nutrilon 2 veel ijzer zit en dit een rare smaak geeft. Ik heb vanmiddag een fles nutrilon 1 gegeven maar hier heeft ze 100 van laten staan.
    Wie kan mij helpen?

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter laat ook al 2 weken bij elke fles wat staan, maar zij krijgt nog wel 4 flessen. Ze drinkt momenteel nog Nutrilon HA1, ben al een beetje aan het mengen met HA2. Ik had van het cb begrepen dat ze waarschijnlijk toe is aan meer vaste voeding en minder fles. Jouw schema ziet er toch prima uit zo... Heeft ze geen last van tandjes, dorst of misschien toch nog moe?

3. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Het jengelen kan ook wat anders zijn, mijn zoon heeft ook een jengel fase, maar ik denk dat het bij hem zijn tandjes zijn....hij bijt zijn bijtring Sophie bijna doormidden hihi. Mss kun je toch de vierde fles nog aanbieden. Doe ik ook hier. En als ze wel honger heeft, wat granen in de ochtendfles?

Share This Page