Hee hallo, Ik ga volgende week donderdag op vakantie en zij het dan erg fijn vinden om niet ingesteld te worden... Als ik nou begin met de pil, zou dan mijn ongesteldheid volgende week niet komen? Of werkt het dan niet? Groetjes
Je hebt je eisprong dan waarschijnlijk al gehad, dus dan word je toch ongesteld. Je hebt pilletjes om je menstruatie uit te stellen, die kan je nemen.
Zo snel werkt de pil helemaal niet, heeft 1 maand nodig om te gaan werken en dan kan je wel doorslikken om je menstruatie uit te stellen maar op zo'n korte termijn werkt dat echt niet.
Er zijn pillen om een menstruatie eerder op te wekken en volgens mij ook om hem uit te stellen maar deze schoppen beide je cyclus in de war. Als je bezig bent met zwanger worden, waarom zou je dit dan willen? Begrijp dat een menstruatie op vakantie niet de fijnste mogelijkheid is maar dat is een vrouwenlichaam he. Ik ging trouwen en wist niet wanneer ik ongesteld moest worden. Geen moment aangedacht om dit soort middelen aan te grijpen omdat het niet is hoe je lichaam het wilt maar ieder zn ding. Iig fijne vakantie.
Pillen om uit te stellen werken niet altijd. Tenminste, bij mij nooit. Ik gebruikte die altijd als ik op kamp ging en ik moest ongesteld worden. Vroeger dan hè, voor ik de anticonceptiepil slikte. Met de anticonceptiepil kon ik overigens mijn stopwerk ook niet overslaan, kwam er gewoon doorheen. Eigenwijs lijf...