BH

Discussie in 'De lounge' gestart door beebj, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Ik droeg altijd bh maat 75C (voorgevormd met beugel). Tijdens m'n zwangerschap zijn m'n borsten gegroeid naar bh maat 75E (voeding bh, niet voorgevormd en zonder beugel). Inmiddels is m'n bevalling 4,5 week geleden en ben ik ook alweer 2 weken gestopt met borstvoeding. Ik draag nog altijd een voeding bh (niet voorgevormd en zonder beugel), maar wel al een maat kleiner. Namelijk 75D.

Daarna m'n eigen bh's van voor de zwangerschap gepast, maar die zijn echt te klein. Logisch, maat 75C.

Wanneer kan ik het beste om nieuwe bh's gaan? Ben ik nu nog steeds aan het ontzwangeren? Gaan m'n borsten nog steeds veranderen? Ben die voeding bh wel al aardig beu... Maar wil wel in 1x goede bh's kopen en niet over een tijdje weer nieuwe nodig hebben.

En wat is een goede winkel voor bh's tegen een eerlijke prijs? Ik vind ze vaak zo duur...

2. minon

minon Niet meer actief

Hema zijn ze betaalbaar vind ik. Bonprix ook. Action zie ik ook altijd bh's maar of die lekker zitten weet ik niet. Ik zou nog even wachten. Voor je borsten weer in hun oude vorm zitten duurt nog wel even. Voor de tussentijd zou je goedkope bh's kunnen kooen.

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Mee eens!

4. Becky8

Becky8 Lid

18 jun 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    hunkemoller. meten ze je ook goed op.
    en volgens mij vanaf zaterdag 3e BH gratis ;)

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Kwaliteit vd Hunkemoller is minder dan voordien.
    Haal er altijd een zwarte bh met beugel en voorgevormd,gewoon een simpele.
    Heel vaak gaan de haakjes kapot,en er komen snel elastiekjes door de stof heen.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Zeeman heeft goedkope en goede bh's. Paar maanden terug een paar gekocht en de kwaliteit verbaast mij echt. Ze blijven mooier dan die van de Hema en zitten erg goed.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik koop mijn bh's al 10 jaar bij de Zeeman, ik doe echt jaren met de bh's en die van de Hema zijn vaak al na een paar maanden stuk. Ik hoef nooit meer iets anders dan die van de Zeeman, dan heb je voor 6,99 of 7,99 een bh die je jaren draagt! Ik vind persoonlijk ook het draagcomfort veel beter dan die van de Hema.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.293
    113
    Nederland
    Zeeman! Ik draag alleen maar zeeman bh's. Ik heb ook dure gehad, maar die gingen naar een paar maanden kapot.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had een fijne van de new yorker maar daar gaan ze tot 75d dus ik weet niet wat je borsten nog gaan doen.
    De hunkemuller heeft opzich wel goede bh's en ik heb er ook 2 van de pabo geloof ik. .Meeste vbh's die groter zijn dan een c of d worden van die simpele dingen. . Ik wil ze wel een beetje sexy.

Deel Deze Pagina