quinny zapp in fietstas??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mar74, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar74

mar74 Lid

1 aug 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij 2 jarig zoontje zoek ik een andere buggy, weet iemand of de zapp in de fietstas past????
    Er kan nl. geen buggydrager meer op mijn fiets door de fietstassen (en het zitje achterop).

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou dat lijkt me onmogelijk! De wielen zijn toch best groot en het zal een stuk boven de fietstassen uitsteken. Misschien als je hele grote diepe fietstassen hebt ?

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Geen idee...de Mutsy Spider volgens mij wel, je kan er ook een tas (rugzak) bij kopen waar hij in past.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb de zapp wel eens in mijn fietstas gedaan, hij steekt wel een stukje uit maar het kon prima.

5. mar74

mar74 Lid

1 aug 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed om te horen, ben ik weer een stukje mobieler straks!
    Zijn jullie ervaringen goed met de zapp?

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik vond m erg fijn omdat hij heel wendbaar is en hij licht en compact is ( handig op vakantie want hij mag mee als handbagage)
    Nadeel vind ik dat hij laag is ( of ik lang) en hij kiepert snel om als je er een tas ofzo aan hangt.

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Als rugtas is het wel zwaar en en onhandig als je kind achterop gaat zitten.
    Lijkt me in een fietstas alleen passen als deze erg groot is, bij mij zou ie nooit passen.

Ik vind het op zich wel een handige buggy voor erbij, omdat ie zo klein opvouwt. Wij hebben hem altijd in de auto liggen voor kleine stukjes.
    Maar idd: hij kiept snel en is laag. Er zit ook geen bagagerekje/netje onder (kan je volgens mij wel los kopen) en hij kan niet in de ligstand. Oh ja, en ik vind de kinderen er eigenlijk niet zo goed in zitten echt pas als ze wat groter zijn, maar Thijs hangt er nog steeds een beetje in, terwijl die al ruim 2 is.

(we hebben hem destijds gekocht om de maxi cosi op te klikken, omdat dat niet kon op onze wagen, anders had ik hem nooit gekocht)

Deel Deze Pagina