Voor mij 2 jarig zoontje zoek ik een andere buggy, weet iemand of de zapp in de fietstas past???? Er kan nl. geen buggydrager meer op mijn fiets door de fietstassen (en het zitje achterop).
Nou dat lijkt me onmogelijk! De wielen zijn toch best groot en het zal een stuk boven de fietstassen uitsteken. Misschien als je hele grote diepe fietstassen hebt ?
Geen idee...de Mutsy Spider volgens mij wel, je kan er ook een tas (rugzak) bij kopen waar hij in past.
Ik vond m erg fijn omdat hij heel wendbaar is en hij licht en compact is ( handig op vakantie want hij mag mee als handbagage) Nadeel vind ik dat hij laag is ( of ik lang) en hij kiepert snel om als je er een tas ofzo aan hangt.
Als rugtas is het wel zwaar en en onhandig als je kind achterop gaat zitten. Lijkt me in een fietstas alleen passen als deze erg groot is, bij mij zou ie nooit passen. Ik vind het op zich wel een handige buggy voor erbij, omdat ie zo klein opvouwt. Wij hebben hem altijd in de auto liggen voor kleine stukjes. Maar idd: hij kiept snel en is laag. Er zit ook geen bagagerekje/netje onder (kan je volgens mij wel los kopen) en hij kan niet in de ligstand. Oh ja, en ik vind de kinderen er eigenlijk niet zo goed in zitten echt pas als ze wat groter zijn, maar Thijs hangt er nog steeds een beetje in, terwijl die al ruim 2 is. (we hebben hem destijds gekocht om de maxi cosi op te klikken, omdat dat niet kon op onze wagen, anders had ik hem nooit gekocht)