Het begon als een grapje ooit tijdens de zwangerschap van me oudste maar het is uitgegroeid als een uit de hand gelopen hobby haha.....Geboortekaartjes sparen!! Wie heeft er nog geboortekaartje(s) liggen en doet er niks mee? Gooi ze alsjeblieft niet weg want je kan mij er heeeeeeeel blij mee maken! Ik spaar oude, jonge maakt niet uit alles is meeeeeeeeeer dan welkom! Alle kaartjes worden in boeken geplakt waar ik geregeld in kijk. Kindjes van zp leden komen in een speciaal boek alleen voor zp kindjes. Heb de afgelopen 4 jaar (zit hier al vanaf 2008 eerst onder andere naam) al aardig wat zp kindjes mogen ontvangen van julle waar ik heel blij mee ben, en al in het boek zitten. Ik zou me verzameling heeeeeeel graag verder willen uitbreiden! Wie helpt me een handje, alles is meer dan welkom, ben blij met alle kaartjes!! liefsss
Ik heb nog wel geboortekaartjes over van mijn zoon (2007) en mijn dochter (2010). Als je mij je adres even stuurt via pb dan stuur ik twee kaartjes naar je toe.
Leuk zal jullie even pben!! Hoe ik erop kom? Nou ik was zwanger van de oudste en moest geboortekaartje uitzoeken. Maar ik vond alles zooooooo leuk, dat ik dacht die wil ik allemaal wel hebben. Maar dat kan natuurlijk niet, als je een geboortekaartje kiest dan kies je voor 1 en niet voor allemaal. Toen zei me oma ineens waarom spaar je ze niet, ik heb hier ook wel het een en ander voor je. Sja toen ben ik dus eerst begonnen met sparen van familie en mensen die ik ken. En later kreeg ik van anderen ook weer geboortekaartjes die wisten dat ik ze spaar, en zo is het een beetje uit de hand gelopen hahah.....Maar ik vind het wel een hele leuke hobby en het neemt ook niet zoveel ruimte in beslag en het kost ook niks, ja soms postzegels maar goed dat is te overzien!
Ik heb vandaag 5 geboortekaartjes ontvangen in 2 enveloppen, maar er staan helaas geen namen op. Zouden jullie misschien je zp naam achterop willen zetten dan weet ik iniedergeval wie ik moet bedanken haha....... Mama's van deze 2 enveloppen heeeel erg bedankt voor de mooie kaartjes!!
Ik heb ook nog wel een kaartje liggen ik ben wel benieuwd of je dit geboortekaartje al eerder hebtgekregen.... Heb je al veel dubbel? Je mag je adres wel in pb sturen dan stuur ik het zo snel mogelijk op.
Ik heb nog geen een dubbel, en mocht er een dubbel komen dan stuur ik hem gewoon terug als diegene dat wil....
Hoi, ik heb er ook nog wel over van mijn zoontje....Dus als je je adres PB't dan komt er eentje jou kant op! Ik heb trouwens ook nog geboortekaartjes liggen van vrienden/kennissen. Die liggen bij mij in de la te verstoffen, dus als je er interesse in hebt moet je het maar even laten weten... Neem aan dat je zorgvuldig omgaat met de gegevens die erop staan
Je hebt pb meid! Jahoor er word zorgvuldig om gegaan met de gegevens. Kaartjes blijven allemaal in mijn bezit, komen allemaal in plakboeken en bakken. Dus er kan verder niks mee gebeuren. Ik zelf doe uiteraard ook niks met de gegevens. Het gsst mij puur om het kaartje en de naam......Dus alles is welkom, of het nou je eigen kindje is of van een ander alle kaartjes zijn welkom!