Dingen kopen via Explorapark, voor de Storio 2, echt een creditcard nodig?

Discussion in 'De lounge' started by Esmaralda, Dec 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Mijn zoontje heeft vandaag de Storio 2 voor zijn verjaardag gekregen.
    Ik ben nu bezig om het ding in te stellen en kwam bij de downloads, de hele dvd van takels sterkte verhalen tegen. Hij vind dit een enorm leuke film en het lijkt me super voor in de auto om lekker te bekijken als we onderweg zijn naar familie (1,5 uur rijden.)

Alleen nu zie ik dat je dit alleen maar kunt betalen met Creditcard/Ideal. Ik heb beide niet :( Ik keek even op de site van Ideal en zag tot mijn blijdschap dat je ook via een bankrekening kon betalen, alleen als je dan echt daadwerkelijk via Explorapark dat filmpje wilt kopen, vraagt hij toch om een creditcard.

Weet iemand of er echt geen andere oplossing is? Ik baal er zo van, ik ken ook niemand met een creditcard...

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Over het hoe of wat vwb de storio heb ik geen idee, maar ik weet wel dat je prepaid creditcards kan kopen (visa) oa bij de primera.
    Dan koop je dus een creditcard met een tegoed erop, en kan je dat gebruiken voor app's of downloaden.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Gewoon een creditcard aanvragen via je bank of ANWB en je limiet laag houden, is zo gepiept. Heel makkelijk en altijd handig om te hebben.

Share This Page