Welk potje werkt?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tillit, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tillit

Tillit Actief lid

26 dec 2013
    144
    1
    18
    Schrijven
    Een dorp
    Ik denk erover het 'koninklijke potje' van Fisher Price aan te schaffen, maar vind die best wel prijzig.

Ik heb nu een potje van Bambino, een keer bij de Kruidvat gekocht voor 4 euro. Ze heeft hier één keer op gepoept.
    Maar hij glijdt steeds naar achteren als dochter erop wil zitten, en gaat makkelijk uit elkaar. En nu wil ze er helemaal niet meer op zitten.

Of maakt het niet uit welk potje je neemt?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hier een potje van de prenatal gehad.
    en ook nog een potje van ikea, kon je het binnen deel eruit halen maar daar zat hij steeds met z'n vinger tussen

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gewoon op de wc (eventueel met verkleiner) en daar heel stoer over doen. Hier twee potjes gehad en de twee oudsten hebben daar, met een enkele keer uitgezonderd, nooit op gewild. Die vonden de wc veel stoerder.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb gewoon een basisding gekocht. Hoe meer afleiding erop zit qua liedjes etc, hoe meer gedoe je ervan maakt.

5. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook zo'n goedkoop basisding, maar ze wilde er na 1 keer zitten niet meer op. Ook het koninklijke potje van FP gekocht en geen moment spijt, fijn ding is dat zeg. M'n zoontje kan daar heerlijk op blijven zitten. Heeft normale zitting namelijk.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid wilde ook vrijwel meteen op de wc. Het potje hebben we dus amper gebruikt.

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    De meest eenvoudige van de Hema.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De simpele van de ikea. Amper gebruikt want beiden gingen snel op de wc.

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    De hoge van de Ikea. Hij zit dan fijner met z'n voetjes en blijft goed zitten.

10. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Gewoon een simpele van de prenatal hier, maar ze gingen als snel op een kleine bril op de wc. Geen rare fratsen, dat is helemaal niet nodig: plassen en poepen is gewoon iets wat erbij hoort, net als eten, drinken, wassen etc...

11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    De meest simpele van Prenatal en dat ging goed

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Potje van ikea, maar mijn zoon ging vrij snel op de wc zonder verkleiner.
    Die potjes met muziekjes en fratsen vind ik nergens op slaan...

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hebben een simpel potje van de HEMA gehad, een wc eend met geluid, een brilverkleiner maar allemaal weggegooid geld...toen zoontje zover was ging ie voor de grote mensen wc met opstapje maar zonder verkleiner ;)

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Persoonlijk denk ik niet dat er veel toeters en bellen op hoort te zitten. Ik zou een simpele nemen, wij hebben een knulletje en dan moet je ook kijken naar hoehoog de voorkant is anders heb je sneller ongelukjes.
    Wij zijn heel tevreden over de wit met groene pot van de IKEA,kan hij goed op zitten.

Wanneer je kindje ook zelf op het potje wil zitten werken met stickers lijkt me effectiever dan potjes die zingen.

15. Tillit

Tillit Actief lid

26 dec 2013
    144
    1
    18
    Schrijven
    Een dorp
    Bedankt voor de tips.
    Dan laat ik het Koninklijke Potje zitten.
    Wel koop ik dan een wat steviger potje waar ze lekkerder op zit!
    Bedankt!

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij houden trouwens voor het simpele Hema potje ook een van fisher price met geluid.. Hartstikke leuk maar als hij aan het plassen was en het geluidje ging spelen hield hij op met plassen 😂

Deel Deze Pagina