Je hebt vlakbij Kempervennen een pannenkoekenrestaurant, met buiten wel een leuke speeltuin en binnen een ballenbak - maar ik vond de bediening etc in het restaurant beroerd en niet echt op kinderen ingesteld. Viel dus erg tegen en niet voor herhaling vatbaar. De koeckers zijn super maar dat is weer nét wat te ver van kempervennen. Geloof ook niet dat het op de route van/naar huis ligt voor jullie...
De Pannenkoekenbakker in Zeeland heeft niet echt veel muurschilderingen, maar het is vast een van de pannenkoekenrestaurants uit hun formule pannenkoekenrestaurants: De Pannekoekenbakker Pannekoekenbakker Organisatie - Centrale Vestiging Succes met zoeken en alvast smakelijk !
Errol TS, het zal wel een restaurant zijn van de pannekoekenbakker en ik ging googlen op pannenkoekenbakker en muurschilderingen en kwam toen op die van Zeeland uit: Zeeland (N.Br.) - Zeeland (Nb) - Over Ons Staan ook wat foto's op.
Kan het de Hoijse hoeve in Someren zijn? Geen idee of ze muurschilderingen hebben. Maar het muntje wel en een leuke speeltuin buiten.
Ik denk ook dat het die van Den Hout is. Welkom in Koeckersland - Hèt Pannekoeckershuys Muntje en winkeltje, muurschilderingen, heel grote speeltuin buiten en binnen een grote speelkelder.
Op de site van pannekoekenbakker.nl zie je alle vestigingen. Misschien dat je hem zo herkend. Zeeland Nbr heeft weinig tot geen muurschilderingen. Tilburg zie ik op de foto's wel. De smulmunten en het daarbij horende winkeltje hebben ze volgens mij bij alle vestigingen die bij dit concept horen.
Hier in de buurt is "het betoverde bos" in Esch. Verschillende ruimtes, muren beschilderd, en kinderen krijgen een muntje.... Bedoel je deze misschien?
Inderdaad!!! Maar goed ik heb echt nog geen idee welke het is, aangezien er geen foto's op de site staan. Ik weet dat het ergens was bij een soort van bos. Er stonden bij het restaurant wat speeltoestellen buiten. Het was een erg groot pand. We zaten helemaal ergens achterin, en ik weet nog dat dat gedeelte wat leek op een boot. Volgens mij was er ook een soort van boot waar kinderen konden spelen. Het speelgoed winkeltje was volgens mij een paar treden naar beneden.