Hoi meiden, Het is weer eens zover, mijn BH's beginnen af te raken dus moet weer opzoek naar nieuwe. Nu heb ik al een aantal jaar een type van Triumph dat goed bevalt.. Maar kan die niet weer vinden. Duss.. Op deze zonloze zondag opzoek naar BH's. Graag hoor ik tips, aanraders of juist afraders.
Ik heb ze van het merk anita. Heb cup 80/85 g/h en dit is het enige merk dat ik tot nu toe gezien heb dat. nog leuk is om te zien maar wel goede stevigheid geeft (bredere banden over de schouder enzo). Ik vind triumph vaak nog van die snijdende bandjes hebben moet ik zeggen. Ik haal ze bij een lingerie speciaal zaak, bijkomstig voordeel is dat ze nog een klein beetje betaalbaar zijn.
Ik ben even opzoek op de wehkamp-site.. Zie dat ze daar 20% korting hebben. Ben zelf fan van deze: Lace-Lingerie.nl - Comfort Minimizer (B) Beha (D-G cup) Heb ze vorig jaar gekocht bij livera met korting..
Ik zweer bij de bhs van de zeeman ik heb een f cup maar dat zijn de enige die mij goed zitten. Ja en dan de bhs die dus 70 euro en meer kosten. Dus ik heb 4 dure en 6 van de zeeman
Ik ben fan van het merk Disismi ...erg vrolijke lingerie en zit heerlijk ! Lingerie voor grote maten waar je blij van word, Elegant en Fun. Bodyfashion van Disismi mag gezien worden !
Zo wat een contrast.. Zeeman en 70 Heb vroeger wel eens een gehad van zeeman.. Maar toen mn cup E cup F werd, niet meer gekeken. Maar weer eens doen dus! Kun je die ook een hele dag dragen?
Ik vind ze bij Bonprix wel mooi en zijn stevige bh.s breedbandje is voor mij een must. En vaak twee voor de prijs van een. En ze zitten lekker.
Inderdaad, zeeman!! Zitten perfect! Ik heb D/E en vaak duurdere BH's gehad, maar de zeeman BH's zitten super!
hier ook zeeman behaś. heb D cup en daar zijn ze spotgoedkoop en ze zitten lekker, dus waarom niet. weet ook zeker als ik mijn maat uit het rek haal, dat het past.
edelweis, ik heb al eens eerder gehoord dat de bh's van de zeeman goed zitten. hebben ze daar ook alle omvang in grote maten? laatst een keer gekeken, en ze hadden ze niet.. Ik heb graag freya aan. zit lekker en is nog leuk ook. i
hier hangen ze tot 100F geloof ik iig 100. ik heb zelf 90 nodig die hebben ze vaak wel en anders een week later als ze de vracht hebben gehad. ik vraag ook nog wel eens als ik er ben dan hebben ze ze soms achter liggen
ja, de 90 heb ik hier ook wel eens gezien en de 100 ook, maar ik zoek de 80. en die heb ik er (nog) niet gezien. Ze zijn elders altijd zo duur!! en een beetje goedkoop (en goed) zou leuk zijn!