ik werd er op gewezen dat een foto van mijn dochter tevoorschijnkomt als de naam intikt van de baby moordenaares(durf niet weer in te tikken) zouden jullie uit het onderwerp nieuws over de schokkende baby moorden in koffers mischien mijn bericht weg kunnen halen nu staat mijn kindje met foto naast die moordenares op google:x sorry beetje onsamenhangend maar heb geen tijd ik moet nu weg ga op vakantie alvast bedankt!!!
Hoi Mirell, De foto staat op Google, dus ook al wordt je bericht verwijderd, dan blijft hij alsnog op google staan. Het beste zou zijn om Google zelf te mailen.
Ik zit me wel af te vragen, omdat de foto van haar dochtertje opduikt op google afbeeldingen, als haar berichten in dat topic verwijderd worden die foto daar niet verdwijnt, aangezien die aan het onderwerp van Sietske H. gekoppeld is. Lijkt me sowieso wel goed om google hierover te mailen, want dat je dit niet wil, kan ik me goed voorstellen.
Ik zag dat ook al, ik wou het je nog zeggen. Maar ben ik per ongeluk vergeten. Ik denk idd dat als je bericht wordt verwijdert dat het dan wel goed zit. Gr. Carlien
Heb je een link van het desbetreffende topic? Ik heb een aantal berichten verwijderen, maar twijfel of ik ze uit het goede topic verwijderd heb.
Volgens mij is het dit topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/270822-schokkend-rechtzaak-sietske-h-vandaag-begonnen.html Ik heb de naam gegoogled en kwam toen idd bij de foto van jouw meiske uit, Mirell, op dit topic. (weliswaar pas na een aantal pagina's, maar toch) Toch zie ik jouw reacties niet (meer) in het topic...misschien idd best Google mailen!
Ik zag het gisteren inderdaad ook. Meteen de eerste foto op de eerste pagina zag ik jou avatar staan.
Google maakt altijd een cache file, dus die foto blijft er sowieso staan, ook als je hem verwijderd . Dat is het nare aan google . Wat vreemd overigens dat die foto tevoorschijn komt!
Ja erg naar. En ook wel vreemd dat hij nu net die foto pakt ( of misschien niet, ik weet niet precies hoe google werkt)
Misschien dat het helpt als je hier eens gaat kijken het gaat over het verwijderen van url's uit google Een pagina of site verwijderen uit de zoekresultaten van Google : Inhoud van Google verwijderen - Zoeken op het web Help
Ja, ik weet ook niet waar ik moet zoeken. Je kan bij google klikken op afbeeldingen of internet. En je kan dan veel tegenkomen, maar goed. Ik zag in ieder geval niks, maar zoals gezegd, weet niet waar ik moet zoeken of kijken. Kan me wel voorstellen dat het onwijs rot is . Maar google werkt ook nog eens met een cache systeem. Als bepaalde websites dus al uit de lucht zijn, dan nog kan je het cache file bekijken. Die zie je vaak naast de link van de zoekmachine staan. Zo heb ik ook veel van vroeger teruggevonden... Dus het beste is inderdaad Google benaderen, maar hoe snel dat gaat. Wel vervelend dit .
meiden bedankt voor reackties heb nu net weer gelezen ben weer terug van vakantie dus vandaar late reacktie