We verwachten ons eerste kindje. En we hebben nog 4 namen op ons lijstje staan. Willen jullie je mening geven?? - Matthias - Maurits/Mourits - Jurrian/Jurian We willen graag iets wat niet heeel veel voorkomt. Maar ook dat ons kindje er straks blij mee is... Wat vinden jullie? Bedankt!
Of hebben jullie nog ideeën die een beetje bij deze namen passen? Meerdere lettergrepen en niet heel modern...??
Matthias en Jurian vind ik het mooiste uit jouw rijtje. Mourits vind ik alsof een basisschool kindje het heeft proberen te schrijven en het niet helemaal gelukt is zeg maar En Maurits doet me teveel aan het koningshuis denken. Tobias vind ik ook prachtig trouwens!
-Matthias - Maurits/Mourits - Jurrian/Jurian Maurits (absoluut geen Mourits, vind ik er niet uitzien) en Jurian vind ik allebei leuk. Matthias vind ik niet zo leuk.
Ik vind Maurits wel leuk, maar niet super. Leuker vind ik: FLorian, Fabian, Daniël, Emmanuël, Maxime, Maximillian, Samuël, Gideon, Nathan, Olivier, Robert, Sebastian of Julian. Vind je daar nog iets leuks bij ztten? Succes!!
Oliver (bevooroordeeld, we hebben hier een mini Oliver rondlopen) Uit jouw lijstje vind ik Matthias leuk, Maurits best kunnen, en de rest vind ik niet mooi.
Allereerst: ik heb wel echt een andere smaak wat namen betreft, dus wellicht vind je mijn mening niet relevant Jouw drie namen vind ik niet mooi. Opties Olivier, Tobias, Florian wel erg mooi.
Matthias vind ik verreweg de mooiste van je lijstje! Maurits vind ik wel aardig, maar ik denk ook gelijk aan de prins. Jurrian vind ik persoonlijk geen mooie naam. Andere ideetjes: Evander Lysander Oscar Ruben Nathaniel Dominique Micha Julius Julian Destan Novan Noam Maurice Olivier Micah ...