Hey , Wij zoeken een korte aparte jongens naam het liefst engels of fries. maar geen jelle en renze en dat soort namen. Wij hadden Fern bedacht, kort en krachtig maar mijn vriend twijfelt Fern is overigens niet Fries maar wel net zo kort als die van onze andere 2
Mij doet de naam ook niet zoveel, maar ik denk dat dit alleen iets is wat jullie samen kunnen beslissen.
Apart inderdaad, maar vind m eigenlijk wel leuk. Hou wel van niet te standaard en vind t ook geen rare naam.
Ik persoonlijk vind het geen mooie naam. Hij is lastig uit te spreken, zeker voor het kind zelf in het begin en ik vind het lijken qua klank op het woord "ferm".
Fern is een varen, een Amerikaanse oude damesnaam en als je snel kijkt lees je Fem.. Maar verder wel leuk
Ik vind hem heel cool, zou hem wel meer uitspreken als Vern (maar die schrijfwijze vind ik niet mooi). Succes met beslissen!
Ik heb een nichtje wat Fern heet en ook een elfje door een artieste gemaakt wat Fern heet. Allebei meisjes dus vind het vreemd voor een jongen..