wie helpt mij?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babytjuh12, May 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

Sep 2, 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

We zijn al 10 maanden bezig zwanger te worden maar heb een hele vervelende cyclus. Nou loop ik ook al in het ziekenhuis.

Nou heb ik vanmorgen een positieve ovulatietest ( zie foto)
    Nou hebben we het gisteren avond erg gezllig gemaakt.
    Is morgenavond dan weer vroeg genoeg om toch grote kans te hebben op een zwangerschap?

Help

Attached Files:

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zou vanavond ook proberen.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik zou vandaag én morgen nog eens, gewoon alle mogelijke kansen benutten... :) (tenzij uit de ziekenhuisbezoeken gebleken is dat je man slechte zwemmers heeft natuurlijk)

4. EverAfter

EverAfter Bekend lid

Aug 14, 2014
    675
    43
    28
    Female
    In principe moet morgen gewoon genoeg zijn hoor!

5. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

Sep 2, 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee me man heeft top zwemmers😀
    Hij werkt alleen in horeca en is vanavond laat pas thuis en ik morgen weer vroeg op.

En mij is vertelt dat om de dag beter is ook in ziekenhuis zeiden ze dat. Dus vandaar dat ik twijfel of morgen goed is.

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Als hij goede zaadjes heeft zou ik alle kansen benutten en gewoon vandaag én morgen het even gezellig maken. :)

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Mij is vertelt dat om de dag het beste is!

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mij is ook verteld dat om de 2 dagen het beste is voor de zaadjes, maar toch... Bij een positieve ovulatietest, zou ik zo snel mogelijk weer aan de slag gaan! Desnoods 2 dagen achter elkaar... Het is moeilijk om daarin te kiezen hé, volg je eigen gevoel hoor!

9. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,160
    514
    113
    En ochtendzaad zou het beste zijn! Misschien die er ook nog even tegen aan gooien? ;)

10. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zou gewoon kijken of ullie nog zin hebben vandaag of morgenochtend.
    als dit niet zo is leven de zaadjes van gisteravond ook nog gewoon :) dan zou ik het morgenavond gewoon doen. Om de dag is prima!

Ik begrijp wel dat je er over nadenkt. Als ik zelf in zo'n situatie zit weet ik het soms ook niet zo goed, terwijl je anderen altijd heel makkelijk advies kunt geven ;)

11. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

Sep 2, 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd is zo dubbel soms je wil wel maar aan andere kant denk je ook van ja.

Morgenochtend wordt helemaal niks moet er om half 7 uit en manlief ligt dan net een paar uurtjes.
    Dan wordt het eerder vanavond of morgenavond.

Mij is idd verteld om de dag zodat manlief weer een voorraad zwemmers aanmaakt.
    En bij positieve ovulatietest geeft bijsluiter aan dan Dat ie met 24-48 uur springt en dat je beste gemeenschap kan hebben na 24 uur.

En heb test vanmorgen rond 10 uur gedaan dus als die al zo spring zal dat dan morgenochtend zijn en ei leeft 24 uur dan zou toch nog op tijd zijn morgenavond?

En anders liggen de zwemmers van gisteravond er toch nog die leven toch 48-72 uur dus zou morgenavond tot woensdagavond leven.

Soms is zo moeilijk wat je moet doen.
    Denk dat we gewoon wel zien en morgenavond wordt

12. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,160
    514
    113
    Ja herkenbaar :( maar idd dan zouden die van gisteravond voldoende moeten zijn! Zoals ooit iemand zij op dit forum; Het is gooien met een dobbelsteen en hopen op een 6. En wij waren ook niet zo goed in 6 gooien :(

Heel veel succes!

Share This Page